شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

میامی: مدیر یک رستوران، مدیریت رستوران دیگری را که در نزدیکی‌اش قرار دارد به فرستادن جاسوس برای کشف راز‌ تهیه غذا‌های خوشمزه این رستوران متهم کرد

به گفته وی رستورانش مشتریان زیادی دارد که شیفته غذا‌های محلی و فضای آن هستند. به همین دلیل بسیاری از رستوران‌ها سعی می‌کنند با روش‌های مختلف سر از راز پیشرفت و محبوبیت این رستوران محبوب در بیاورند.

این مرد 65 ساله در شکایتنامه‌ای که برای دادگاه تنظیم کرده ادعا کرد که رستوران رقیب، هر روز افراد گوناگونی را برای جاسوسی به این رستوران می‌فرستد که در کار آن اخلال ایجاد می‌کنند.

فرار بزرگ از مرگ

پاریس: یک زن 58 ساله در فرانسه، پلیس را مات و مبهوت کرده است. چند شب پیش این زن که مبتلا به افسردگی بسیار مزمن است خود را در نزدیکی یک ایستگاه قطار، مقابل قطاری انداخت که  با سرعت 150 کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود.

سرعت قطار به حدی بالا بود که راننده نتوانست بلافاصله ترمز کند و زن را چندین متر به جلو پرتاب کرد. به هر حال راننده قطار بلافاصله با پلیس و اورژانس تماس گرفت و موضوع را به آنها اطلاع داد. پلیس هم برای یافتن این زن صدمه دیده از هلی‌کوپتر استفاده کرد اما به توفیقی دست نیافت.

اما این پایان ماجرا نبود چون شب حادثه هنگامی که شوهر این زن ناراحت و غمگین از مرگ احتمالی همسر خود به خانه بازگشت، متوجه شد او روی تختخواب به خواب عمیقی فرو رفته است. وی در جریان این سانحه تنها از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود.

مزایده باشگاه به قیمت دوچرخه

لندن: دیروز هنگامی که مدیرعامل باشگاه ترنمیر انگلیس- که در رقابت‌های فوتبال دسته‌سوم این کشور حضور دارد- آگهی مزایده این باشگاه را در یک پایگاه اینترنتی مشاهده کرد، شوکه شد.

چندی پیش مدیرعامل به یک موسسه مشاوره اقتصادی در آمریکا مراجعه کرد و از مدیر این موسسه خواست تا یک خریدار خوب برای سهام این باشگاه بیابد. اما وی تصور نمی‌کرد که این موسسه با سال‌ها سابقه، از یک سایت مزایده برای یافتن خریدار استفاده کند.

به هر حال مدیرعامل بلافاصله از موسسه مورد نظر خواست تا آگهی مزایده باشگاه را از روی سایت مزایده حذف کند. جالب اینکه قیمت پایه پیشنهادی برای فروش این باشگاه 6 میلیون پوند از سوی موسسه مشاوره اقتصادی اعلام شده بود.

مدیرعامل باشگاه در مورد این قیمت ناچیز گفت: آنها فکر کرده‌اند که می‌خواهند یک دوچرخه دست‌دوم را بفروشند.

مشکل تغذیه

دهلی‌نو: تیم ملی راگبی هند در میان 95 کشوری که صاحب تیم ملی هستند در رتبه هشتاد و سوم جهان جای دارد اما این کشور با استخدام یک مربی مجرب از آفریقای جنوبی قصد دارد حضوری مقتدر در بازی‌های کشورهای مشترک‌المنافع در سال آینده داشته باشد.

اما توصیه‌های مربی جدید این تیم در نوع خود بسیار جالب است. وی می‌گوید: ضعف اصلی تیم ملی راگبی هند قدرت بدنی است. در واقع بازیکنان این تیم بسیار ضعیف هستند چون در روز تنها 3 وعده غذا می‌خورند در صورتی‌که بازیکن راگبی باید 7وعده غذا در روز بخورد.

همچنین به همه بازیکنان دستور داده‌ام که هر روز 15 تخم‌مرغ بخورند که 6 تخم‌مرغ باید در هنگام صبحانه میل شود و مابقی‌ در هر ساعتی از روز که میل‌شان کشید. همچنین وزن بازیکنان هندی بین 72 تا 77 کیلوگرم است در حالی‌که باید بین 80 تا 100 کیلو وزن داشته باشند.

کد خبر 86792

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز