سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

رم: یک سارق جوان پس از دستگیر شدن از مامور پلیس به دلیل اینکه او را از دست یک گردشگر کره‌ای نجات داده بود، تشکر کرد.

ماجرا از این قرار بود که این سارق ایتالیایی کیف پول گردشگر کره‌ای را که در حال قدم زدن در خیابان بود، سرقت کرد اما این گردشگر بیکار ننشست و به تعقیب سارق پرداخت.

او بالاخره توانست سارق را دستگیر کند و به اندازه‌ای دست او را محکم گاز گرفت که از سر و صدای زیادش، ماموران پلیس به کمک سارق شتافتند. سارق که از شدت درد به خود می‌پیچید، بلافاصله پس از دستگیری با مامور پلیس دست داد و از او به‌خاطر اینکه وی را از کتک خوردن نجات داده بود تشکر کرد.

مهاجرت غیرقانونی با اتوبوس

لندن: در حالی که اغلب مهاجرت‌های غیرقانونی از طریق راه‌های آبی انجام می‌شود و بسیاری از مهاجران غیرقانونی هم در جریان این اقدام با سوانح مرگباری مواجه می‌شوند، یک مهاجر غیرقانونی که قصد داشت با اتوبوس به انگلیس برود، دستگیر شد.

البته او مانند مسافران عادی روی صندلی این اتوبوس که ویژه گردشگران خارجی بود، ننشست. گزارش‌ها حاکی از آن است که ماموران مرزی این مرد را در حالی که در وضعیت دشواری قرار داشت کنار باک اتوبوس پیدا کردند.

این مرد با تلاش فراوان خود را در مکان بسیار کوچکی که کنار باک قرار داشت مخفی کرده بود تا شاید بتواند از چشم ماموران مخفی بماند. گفتنی است این مکان به اندازه‌ای کوچک بود که ماموران برای بیرون کشیدن او از این قسمت تلاش زیادی کردند. او به پلیس گفت که به امید پیدا کردن شغل، برای مهاجرت غیرقانونی اقدام کرده است.

صاعقه با ولتاژ بالا

منچستر: پزشکان می‌گویند مرد 38 ساله‌ای که بر اثر رعد و برق دچار برق گرفتگی شده بود، بسیار خوش‌شانس بوده که جان سالم به در برده است. این مرد در حال پیاده‌روی در خیابان بود که توفان شد و او برای در امان ماندن از بارانی که به شدت می‌بارید به زیر یک درخت پناه برد.

اما در همین زمان صاعقه‌ای با ولتاژ بسیار بالا به درخت برخورد کرد و این مرد را هم دچار برق‌گرفتگی کرد. به همین دلیل 11 درصد از بدن وی دچار سوختگی شد. البته او برای درمان جراحت‌های سطحی به بیمارستان منتقل شد ولی صدماتی که به وی وارد شده با در نظر گرفتن ولتاژ رعد و برق چندان جدی نیست.

کارشناسان توصیه می‌کنند که افراد هنگام رعد و برق از پناه گرفتن زیر درختان یا شنا در استخر و دریا خودداری کنند تا دچار برق‌گرفتگی و سوختگی ناشی از آن نشوند.

مشاجره مرگبار زن و شوهر

منهتن: زن و شوهر جوانی که به شدت دچار اختلاف خانوادگی بودند، پس از مشاجره‌ای سخت هر دو از دنیا رفتند. ماجرا از این قرار بود که این زن و شوهر 30 ساله بر سر خرید از فروشگاه با هم به مشاجره لفظی پرداختند و این مشاجره لفظی به زد و خورد منجر شد.

به این ترتیب آنها هرچه اشیای قابل پرتاب کردن داشتند در خانه به سمت یکدیگر نشانه رفتند و دست آخر هم مرد جوان که به شدت عصبانی بود با اسلحه به سمت همسرش شلیک کرد و او را کشت اما کمتر از یک روز بعد خودش هم فوت کرد و پزشکان دلیل فوت او را اصابت اشیای سخت به سرش عنوان کردند.

گفتنی است این مرد قبل از اینکه بتواند اسلحه را به سمت خودش نشانه بگیرد، بیهوش شد. او چند ساعت بعد  بر اثر ضربه مغزی فوت کرد. یکی از همسایگان گفت:  سر و صدای این زوج به اندازه‌ای زیاد بود که پلیس را در جریان قرار دادم.

کد خبر 87059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز