همشهری آنلاین : معافیت مالیاتی مهدهای کودک کمتر توسعه‌یافته و روستا مهدها در کمیسیون اجتماعی دولت مصوب و طی ماه آینده در مجلس بررسی می‌شود.

سید محمدحسین جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره تصریح کرد: با طرح معافیت مالیاتی مهدهای کودک، مهدهای کودک دیگر بهانه تاثیر نرخ تورم در افزایش میزان شهریه را نخواهند داشت.

وی با تاکید بر این که طرح معافیت مالیاتی برای مهدهای کودک مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستایی در صورت تصویب آن در مجلس اجرایی می‌شود، خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی پیگیر تصویب طرح یاد شده، در مجلس است.

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور، همچنین با اعلام تدوین «آیین‌نامه بهداشتی مهدهای کودک»، از یکسان‌سازی محتوای آموزش قرآنی کودکان خردسال خبر داد.

جوادی در مورد یکسان‌سازی محتوای آموزش قرآنی کودکان خردسال تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور با حمایت و مشارکت وزارت ارشاد، آموزش و پرورش و موسسات قرآنی فعال کشور جلساتی را برگزار و این محتوا را به تفکیک سن برای کودکان و مربیان تهیه کرده است.

به گفته وی، آموزش محتوای یاد شده از اول مهرماه امسال در مهدهای کودک کشور آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: به دلیل نوسان آماری مهدهای کودک، نرم‌افزاری در این رابطه آماده و امسال آمار عملکرد مهدهای کودک ارائه می‌شود.

کد خبر 86144

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز