گروه سیاسی: رئیس‌جمهوری تاکید کرد : روحیه‌ ایمان، وفاداری و هوشمندی، انسجام و وطن دوستی در کردستان موج می‌زند.

ما در استان با اقیانوس مواج انسان‌های هوشمند و در صحنه و قوی رو به‌رو شدیم که با قوت درباره‌ مسائل مهم جهانی اظهارنظر می‌کنند.

محمود احمدی‌نژاد در پایان سفر استانی خود و پس از نشست کابینه در سنندج ضمن تشریح دستاوردهای این سفر که خبر آن را ایسنا منتشر کرد ، یکی از دستاوردهای سفرهای استانی را معرفی استان‌ها عنوان کرد و گفت: هنوز مسئولان ما از همه توانمندی‌های استان‌های کشور آگاه نیستند.

احمدی‌نژاد با اشاره به تاکید اکثریت مردم کردستان بر حق هسته‌ای ایران گفت: جامعه‌شناسان جهان این را می‌فهمند که وقتی صدها هزار نفر در جای جای استان یکپارچه شعاری می‌دهند، از عمق، آگاهی و دریافت عمیق سرچشمه می‌گیرد و در پس آن، تحلیل عمیق سیاسی خوابیده است.

هیأت وزیران در بیست و یکمین جلسه استانی خود که پنج‌شنبه شب و به ریاست محمود احمدی نژاد تشکیل شد ، بیش از 100 بند مصوبه برای تسریع در آبادانی و پیشرفت استان کردستان و رفع مشکلات مردم و خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مردم به تصویب رساند.

رئیس جمهوری در میان مردم

رئیس‌جمهوری در ادامه بیست‌ویکمین سفر استانی خود به کردستان، در جمع مردم شهرهای بانه، سقز، قروه، دیوان‌دره، بیجار و منتخبان و روحانیون استان سخن گفت.
محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم بانه گفت: مردم شهر بانه در برابر تجاوزات دشمن در جنگ تحمیلی هیچ‌گاه این شهر را ترک نکردند و مقاومت این شهر در دوران دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: دشمنان ملت ایران که در جنگ نتوانستند استقامت ملت ایران را بشکنند امروز با تبلیغات، جنگ روانی و هیاهو می‌خواهند این مقاومت را بشکنند. رئیس‌جمهوری هم‌چنین در جمع مردم سقز گفت: سقز نگین پرافتخاری است که در غرب کشور اسلامی می‌درخشد.

تثبیت حق

رئیس‌جمهوری در جمع مردم دیوان‌دره نیز با تمجید از رشادت‌های آنها در دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان فهمیده‌اند که در مقابل یک ملت مؤمن، متعهد و فهمیده و شجاع قرار دارند که حضوری تعیین‌کننده در همه‌ عرصه‌ها را خواستار است، به همین دلیل دشمنان ناراحتند و می‌خواهند حق ملت ایران را ضایع و مانع پیشرفت ملت ایران شوند.

یک قدمی پیروزی

رئیس‌جمهوری در جمع مردم بیجار گفت: مشکل امروز بشریت این است که عده‌ای از قدرت‌ها از مسیر توحید و انبیاء فاصله گرفته‌اند و با زورگویی و چپاول می‌خواهند بر مردم سلطه پیدا کنند، به همین علت با پیشرفت هسته‌ای ایران مخالفند.

احمدی‌نژاد گفت: ما در موضوع هسته‌ای در یک قدمی پیروزی قرار داریم و در برابر مستکبران متحد و یکپارچه ایستاده‌ایم و تا قله خواهیم رفت.

کد خبر 8606

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز