رییس جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه 28 آذر پس از ورود به کرمانشاه گفت: استان زرخیز و دلاور پرور کرمانشاه حق بزرگی به گردن فرهنگ و تمدن کشور دارد.

به گزارش ایرنا دکتر محمود احمدی نژاد پس از ورود به کرمانشاه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در بیست و سومین سفر استانی خدا را سپاس می‌گویم که توفیق داد که در خدمت مردم عزیز کرمانشاه باشیم.

وی با بیان اینکه مردم کرمانشاه حق بزرگی در خصوص استقلال و تمامیت ارضی ایران دارند، افزود: کرمانشاه دارای استعدادهای فراوانی در خصوص کشاورزی ، معدنی، سیاحتی و مملو از انسانهای پاک و غیور و جوانمرد است که این خود سرمایه بزرگی برای ایران است.

احمدی نژاد افزود : هدف سفر ما به استان کرمانشاه عرض ارادت و اعلام این نکته است که ما آن چه که در توان داریم در خدمت مردم این استان به کار خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد ما شرمنده بزرگی این مردم هستیم انشاء‌الله با انجام اقداماتی در جهت پیشرفت کشور بتوانیم این بزرگی را جبران کنیم.

وی افزود: دیدار با مردم، برپایی جلسه شورای اداری، نشست هیات دولت و کارهایی که باید در این استان انجام شود از جمله برنامه‌هایی است که در سفر به استان کرمانشاه پی‌گیری خواهد شد.

کد خبر 11342

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز