رییس جمهوری، ملت ایران را پرچمدار عدالت و خداپرستی دانست و گفت: پیام ملت ایران خداپرستی، عدالت، مفید بودن برای بشریت و نجات انسانهااز ظلمت و سیاهی و برده داری نوین است.

به گزارش ایرنا، دکتر محمود احمدی نژاد در آخرین دیدار مردمی خود در سومین روز از سفرش به خوزستان در جمع مردم رامشیر در ورزشگاه این شهر با اشاره به تقابل حق و باطل درطول تاریخ و دنیای امروز خاطرنشان کرد: تقابل حق و باطل اجتناب ناپذیر است.

رییس جمهوری حق را به آب زلال و باطل را به کف روی آب، تشبیه کرد و گفت:
همانطوری که‌کف روی آب رفتنی است وآنچه می‌ماند زلال آب است،حق همیشه پیروز و باطل رفتنی است.

احمدی نژاد ازسران آمریکا وانگلیس به عنوان سردمداران باطل در دنیانام برد وافزود: رژیم‌های فاسد وجنایتکارآمریکا وانگلیس ‪۲۷‬ سال درمقابل حقانیت ملت ایران ایستادگی کردند اما به لطف خدا هر بار شکست خوردند

رییس جمهوری با تاکید براینکه این قدرتها چیزی جز تفرقه، عقب ماندگی، فقر و فساد برای بشریت به ارمغان نیاورده‌اند، گفت: هرجا که آنها قدم می گذارند و سیاستهای آنها موثر واقع می‌شود تفرقه، کینه‌ورزی، دشمنی و انحطاط به همراه دارد.

رییس جمهوری درهمین رابطه به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی درفلسطین و لبنان و جنایات آمریکا وانگلیس در عراق وافغانستان اشاره کرد و گفت: نتیجه حضوراین قدرتهای باطل دراین کشورها چیزی جز هزاران کشته و مجروح و ناامنی و خونریزی نبوده‌است.

احمدی نژاد ادامه داد: این قدرتهای چپاولگر ثروت آفریقا را به یغما بردند و فقر و تنگدستی و عقب ماندگی را بر مردم این کشورها تحمیل کردند.

رییس جمهوری بااشاره به اینکه دشمنان ملت ایران در طول ‪ ۲۷‬سال گذشته بارها ازاین ملت سیلی خورده‌اند، گفت: متاسفانه آنها هنوز از شکست‌های خود در مقابل ملت ایران درس نگرفته‌اند وامروز دوباره با شعار مخالفت با سلاح هسته‌ای می‌خواهند از پیشرفت علمی، صنعتی واقتصادی ما جلوگیری کنند.

احمدی نژاد تاکید کرد: دشمنان ایران بدانند که همه آنها مانند کف روی آب و باطل هستند و چون ازگذشته درس نگرفته‌اند لازم است که یکبار دیگرسیلی سنگین ملت ایران بر گوشهای آنان نواخته شود.

رییس جمهوری خطاب به بدخواهان ملت ایران گفت: درحضورملت قهرمان رامشیر می گویم که بدانید ملت ایران متحد، یکدل و محکم درصحنه ایستاده‌اند و ازهمه حقوق هسته‌ای خود بطور قاطع و کامل دفاع خواهند کرد.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: امروز چرخه سوخت هسته‌ای متعلق به ملت ایران وحق ما است و ملت ایران در هر شهری با مشت‌های گره کرده برحق مسلم انرژی هسته‌ای تاکید می‌کند.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش باتاکید برتلاش دولت و ملت برای سازندگی کشور، سهم مردم رامشیراز تسهیلات و منابع ارزان قیمت زود بازده اشتغال زا را ‪ ۶۶۰‬میلیارد ریال اعلام کرد و از مسوولان و جوانان رامشیر خواست که بااستفاده از این تسهیلات و منابع شهرستان خود را بسازند.

احمدی نژاد همچنین از توسعه شبکه‌های آبیاری و زهکشی زیرسد برای توسعه زمینهای کشاورزی رامشیر، اختصاص بودجه برای تکمیل بیمارستان در دست احداث منطقه تا پایان سال جاری و بخشودگی جرائم دیرکرد وام کشاورزان به عنوان دیگر تصمیمات در دستور کار دولت برای این شهرستان خبر داد.

رییس جمهوری همچنین احداث یک واحد دانشگاه پیام نور در رامشیر وساخت دوسالن مجهز ورزشی برای دختران و پسران این شهرستان را از برنامه‌های دولت دانست.

احمدی نژاد پس از دیدار با مردم شهرستان رامشیر به دیدارهای مردمی خود در سومین روز از سفرش به استان خوزستان خاتمه داد و به اهواز بازگشت.

شهرستانهای لالی، مسجدسلیمان، ایذه، باغملک و رامهرمز از دیگر شهرستانهای استان خوزستان است که رییس جمهوری درچهارمین وآخرین روز سفرش به استان خوزستان با مردم آنها دیدار خواهد کرد.

بیست وچهارمین جلسه استانی هیات دولت جمعه شب در مرکز استان خوزستان، به ریاست رییس جمهوری، وزرای دولت و نمایندگان استان تشکیل خواهد شد.

کد خبر 12533

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز