سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۵ - ۰۷:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس جمهور که در ادامه سفرهای استانی صبح سه شنبه 14 آذر وارد استان مازندران شده بود در جمع مردم ساری حضور یافت و گفت: مازندان ازصدر اسلام و تشیع پناهگاه عاشقان خط ولایت بوده است.

به گزارش ایرنا دکتر محمود احمدی نژاد روز سه‌شنبه در اولین دیدار مردمی خود در استادیوم ورزشی شهید متقی ساری افزود: امروز پیرامون سه موضوع "درس آموزی از پیامبر اسلام با نگاهی به شرایط امروز جهان"، "انتخابات اخیر" و "سازندگی ایران بویژه سازندگی مازندران سرافراز" سخن خواهم گفت.

وی ادامه داد : ماهرچه داریم از پیامبر و فرزندان اوست و پیامبر ما کانون همه خوبیها و برکات و زیباییهای عالم است.

ریاست جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت : با برکت وجود پیامبر ان شاالله امسال سال اخلاص وعبودیت بیشتر ، تلاش وسازندگی بیشتر ، پیشرفت و تعالی بیشتر باشد.

وی تصریح کرد: در سفربه مازندران درخدمت مردم ‪ ۱۶‬شهرستان خواهم بود و در هر شهر یک درس از پیامبر اعظم (ص) را مرور خواهیم کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم ساری با اشاره به فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای ملت ایران گفت: برخی قدرتهای زورگو در مقابل توسعه و پیشرفت ملت ایران مانع ایجاد می‌کنند و مخالفت آنان بخاطر این است که می‌خواهند علم و فناوری فقط در انحصار خودشان باشد و از آن به عنوان ابزار سلطه استفاده کنند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه مخالفت دشمنان جمهوری اسلامی ایران به بهانه ترس از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یک دروغ بزرگ است، گفت: اگر تا امروز کسی تصور می‌کرد که مقاومت شما در مقابل ایفای حقوق ملت ایران بخاطر ابهامات و برخی سووالات است، امروز فهمیده است که این یک دروع بزرگ است.

وی خطاب به برخی کشورهای اروپایی و غربی که در مقابل فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای ایران ایستاده‌اند، گفت: اگر از این به بعد بخواهید علیه حقوق ملت ایران قدمی بردارید یا مانع ایجاد کنید، ملت ایران آن را به حساب دشمنی با خود قلمداد می‌کند و در مسیر ارتباط خود با شما تجدید نظر خواهد کرد.

رییس جمهوری تاکید کرد: ملت ایران راه پرافتخار خود را آغاز کرده، چرخه سوخت هسته‌ای را بطور کامل در اختیار دارد و اقدامات خود برای تولید سوخت هسته‌ای برای همه نیروگاههایش را باقدرت ادامه خواهد داد.

احمدی‌نژاد افزود: به لطف خدا و ایستادگی و هوشمندی ملت، مسیر ما برای رسیدن به قله هسته‌ای در مراحل پایانی است و تا قبل از پایان امسال جشن بزرگ تثبیت حق هسته‌ای را برگزار خواهیم کرد و بزودی از موضوع هسته‌ای عبور کرده، انرژی و توان ملت صرف سازندگی و پیشرفت در سایر عرصه‌ها خواهد شد.

کد خبر 10159

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز