محمود احمدی نژاد چهارشنبه 23 اسفند در جمع مردم یزد گفت: ملت ایران به مسیر خود در دستیابی به فن‌آوری صلح آمیز هسته‌ای ادامه می‌دهد و ذره‌ای عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری در بیست و ششمین سفر استانی خود در ورزشگاه شهید نصیری یزد در جمع مردم این شهرستان بااشاره ‌به‌مخالفت دشمنان با توسعه و پیشرفت ملت ایران گفت: علت مخالفت آنهاباملت ایران این است که ملت ایران پرچم عدالت، خداپرستی و آزادگی رابرافراشته و زیر بار تهدید و زور نمی‌رود و دشمنان نگران این هستند که ایران به الگوی سایر ملت‌های جهان تبدیل شود.

رییس جمهوری خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: به شما توصیه می‌کنم دست از این رفتار غیر انسانی خود بردارید و به فکر تجاوز به حقوق ملت‌ها نباشید، به نفع شماست که به خداپرستی و به سمت دوستی باانسانها بازگردید زیرا اگر بازنگردید سرنوشت شما بهتر از سرنوشت فرعون و نمرود نخواهد بود.

احمدی نژاد افزود: دشمنان ملت ایران مخالف توسعه و پیشرفت ایران هستند ودر مسیر پرونده هسته‌ای، دشمنی خود را با ملت ایران دنبال می‌کنند، اما تا امروز جز بدنامی و شکست از ملت ایران چیزی به دست نیاورده اند.

رییس جمهوری خطاب به دشمنان گفت: اگر تصور می‌کنید می‌توانید با تسلط بر سازمان‌های بین‌المللی که‌خودتان تاسیس کرده‌اید و با صدور قطعنامه ملت ایران را مجبور به عقب نشینی کنید اشتباه می‌کنید.

احمدی نژاد افزود: ملت ایران راه عزت خود را شناخته و در همه جای این سرزمین، محکم و استوار ایستاده و متحد و یکپارچه از همه حقوق خود دفاع خواهد کرد.

رییس جمهوری با اشاره به سخنان دشمنان ملت ایران مبنی بر اینکه ملت و دولت ایران منزوی است گفت:این شما هستید که منزوی شده‌اید و حتی در میان ملت خود نیز جایی ندارید، شما قادر نخواهید بود که ملت ایران را منزوی کنید و این ملت ایران است که به فضل الهی شما را منزوی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به سفراخیر رییس جمهوری‌آمریکا به کشورهای آمریکای لاتین گفت: امروزشاهد هستیم که مردم آمریکای لاتین که سال‌هاحیاط خلوت آمریکا بود، چگونه خشم خود را از آمریکا نشان دادند.

احمدی نژاد افزود: انرژی هسته‌ای، یک موضوع سیاسی و تبلیغاتی و متعلق به گروه خاص نیست و امروز ملت‌های دنیا از حق ایران در برخورداری از فن آوری صلح آمیزهسته‌ای دفاع می‌کنندو ملت ایران حرف خود را به کرسی خواهد نشاند.

وی خطاب به دشمنان ملت اعلام کرد: اگر تصور می‌کنند که می‌توانند همچون دوران استعمار در مورد ملت ایران تصمیم بگیرند، سخت در اشتباه هستند.

کد خبر 17819

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز