سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: یکشنبه آینده تکلیف نهایی بازیکنان و مربیانی که بر اساس منشور اخلاقی نمی‌توانند در لیگ برتر فعالیت کنند مشخص می‌شود

به گزارش ایسنا، در پی اعتراض باشگاه‌ها نسبت به اجرای منشور اخلاقی و تاکید سازمان لیگ براجرای این منشور، کمیته‌ای با حضور مهدی تاج، عزیز محمدی، مجتبی شریفی، نماینده حراست سازمان تربیت بدنی و مراجع ذی صلاح تشکیل شد که نتیجه نهایی جلسات این کمیته ویژه یکشنبه آینده مشخص می‌شود.

با برگزاری این جلسه به تمامی مسائل مربوط به منشور اخلاقی پاسخ داده می‌شود. در این مدت و با جدی شدن اجرای منشور اخلاقی شایعات و تناقض‌گویی‌های فراوانی مطرح شد. مشخص نیست که آیا با کنار رفتن پرده‌ها فدراسیون فوتبال اسامی مربیان و بازیکنان محروم را اعلام می‌کند یا خیر.

در این مدت افرادی نظیر مجید جلالی و امیررضا واعظی آشتیانی از فدراسیون فوتبال خواسته بودند نام مربیان و بازیکنان خاطی را به صورت شفاف اعلام کند.

فدراسیون فوتبال بر اجرای منشور اخلاقی اصرار دارد و بر همین اساس با مربیان و بازیکنانی که نتوانستند این منشور را در طول فصل گذشته رعایت کنند برخورد خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال برای مشخص شدن وضعیت تمامی بازیکنان استعلام هایی را از مراجع ذی صلاح به عمل آورده و در صورت این که این استعلام ها منفی باشد بازیکنان و مربیان خاطی نمی توانند در رقابت های لیگ برتر حاضر شوند.

کد خبر 85516

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز