یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

منهتن: سقوط هلی‌کوپتری در استخر یک خانه، خبرنگاران را به محل سقوط کشاند. به گفته صاحبخانه، او در حال آشپزی بود که ناگهان صدای پرتاب شدن چیزی به استخر بزرگ خانه‌اش را شنید.

او به سمت استخر دوید و  هلی‌کوپتری را مشاهده کرد که در استخر افتاده بود. این زن به خبرنگاران گفت تنها چند دقیقه قبل از این سقوط پسر کوچکش از استخر بیرون آمده بود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این هلی‌کوپتر به یک شرکت آموزشی مهارت‌های پرواز تعلق داشته و مربی در حال آموزش شاگرد خود بوده که هلی‌کوپتر دچار نقص فنی می‌شود و سقوط می‌کند. البته وضعیت جسمانی سرنشینان هلی کوپتر خوب است و آنها برای مداوای زخم‌های سطحی به بیمارستان منتقل شدند.

حذف جزیره از نقشه

رم: یک شرکت هوایی به دلیل چاپ مجله‌ای که در آن یکی از جزیره‌های مربوط به ایتالیا از نقشه حذف شده بود، ملزم به عذرخواهی شد. این در حالی است که یکی از مسافران این شرکت هوایی متوجه حذف این جزیره شد. او در حال پرواز به مقصد سیسیل بود و مجله‌ای را که میهماندار به او داده بود، مطالعه می‌کرد.

اما ناگهان متوجه شد که مقصد سفر او از نقشه حذف شده و این در حالی بود که جزیره‌های کوچک‌تر از سیسیل در نقشه وجود داشتند. او بلافاصله پس از خروج از هواپیما موضوع را به خبرنگاران اطلاع داد. وی مدعی شد که شرکت هواپیمایی از حذف نام سیسیل منظور خاصی داشته و یکی از آنها توهین به ساکنان این جزیره بوده است.

به این ترتیب شرکت هواپیمایی مجبور شد به طور رسمی عذرخواهی کند. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که حذف نام سیسیل تنها یک مشکل چاپی بوده است.

سرقت با جرثقیل

کوالالامپور: با اینکه بسیاری افراد به صدای آژیر برای جلوگیری از سرقت اعتقادی ندارند در کوالالامپور به صدا درآمدن آژیر خطر یک پمپ‌بنزین موجب شد که سارق کار خود را نیمه کاره رها کند و پا به فرار بگذارد.

فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین مخفی پمپ‌بنزین نشان می‌دهد که این مرد با جرثقیل وارد جایگاه شد و با استفاده از فرصتی که ‌از خواب شبانه کارمند پمپ‌بنزین به دست آورده، قصد داشته دستگاه خودپرداز را از جایش خارج کند و با خود ببرد.

اما پس از چند دقیقه تلاش صدای آژیر خطر بلند شد و سارق ناچار شد جرثقیل را رها کند و پا به فرار بگذارد. پلیس در حال چهره نگاری این مرد جوان است چون در فیلم ضبط شده تنها قسمتی از صورت او مشخص است. به گفته ماموران احتمالا این سارق در حال عادی نبوده و تحت تاثیر مواد مخدر قرار داشته است.

کمک طلبیدن قاچاقچی از پلیس

فلوریدا: در حالی که همیشه قاچاقچیان از دست پلیس فراری هستند، یکی از قاچاقچیان با پلیس تماس گرفت تا از سارقی که پولش را دزدیده بود، شکایت کند. این مرد در تماس با پلیس اعلام کرد که جوانی پولش را به سرقت برده است. اما هنگامی که پلیس در محل حاضر شد، مشخص شد که این مرد یک قاچاقچی مواد مخدر است و سارق هم یکی از مشتریان او بوده است.

پلیس پس از دستگیری این مرد دریافت که او مواد مخدر را به مشتری‌اش تحویل داده اما خریدار بدون اینکه به وی پول بدهد از محل گریخته است. هرچند خود این مرد قاچاقچی اکنون متهم است اما به عنوان شاکی از سارق شکایت کرده و بررسی‌های پلیس برای پیدا کردن این جوان ادامه دارد.

نکته جالب اینکه مرد قاچاقچی حاضر بوده به دام پلیس بیفتد اما حقش را از سارق بگیرد. این در حالی است که سارق از مشتریان همیشگی این قاچاقچی بوده و تاکنون چنین اقدامی از او سرنزده بود.

کد خبر 83963

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز