چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۱
۰ نفر

ونکوور: گزارش‌ها حاکی از آن است که یک مرد جوان تاکنون به چند رستوران دستبرد زده و پس از قاپ زدن غذای مشتریان از روی میزشان، پا به فرار گذاشته است.

نکته جالب اینکه این سارق در بیشتر موارد، غذایی که قصد سرقت آن را داشته از روی میز رستوران‌ها انتخاب می‌کرده  و تقریبا در اغلب موارد همبرگر همراه با سیب‌زمینی سرخ شده را سرقت کرده است.

یکی از مشتریان این رستوران‌ها که سارق غذایش را به سرقت برده به پلیس گفت: این مرد به اندازه‌ای سریع این کار را انجام داد که فرصت هیچگونه عکس‌العملی نداشتم. در حال حاضر پلیس این سارق را چهره‌نگاری و تصویرش را در شهر پخش کرده است.

نواختن موسیقی در شهر

لندن: گروهی از هنرمندان در ابتکاری جالب تصمیم گرفته‌اند که انقلابی در عرصه نواختن پیانو ایجاد کنند. آنها قصد دارند که پیانو‌ها را از گوشه سالن پذیرایی خانه‌ها بیرون کشیده و در نقاط مختلف شهر و سرویس‌های شهری نصب کنند.

به عنوان مثال از این پس نوازندگان پیانو یا مردم عادی می‌توانند در گوشه خیابان یا در واگن قطار هم پیانو بنوازند. این در حالی است که تا کنون 30 پیانو در نقاط مختلف شهر از جمله یکی از مشهورترین خیابان‌ها و پل‌ها نصب شده است.

یکی از حامیان این پروژه معتقد است که با این روش فضای شهری متحول شده و هنری‌تر می‌شود. از سوی دیگر شهروندان می‌توانند برای رفع خستگی و تجدید روحیه در هر موقعیتی پیانو بنوازند. وی ادامه داد: تصور کنید که یک کارمند می‌تواند از وقت ناهار برای نواختن پیانویی که در نزدیکی اداره‌اش قرار دارد، استفاده کند.

سقوط آزاد خودرو

ماساچوست: بی‌دقتی یک زن 31 ساله موجب شد که او به همراه خودرو‌اش از طبقه چهارم یک پارکینگ عمومی سقوط کند. پلیس می‌گوید این زن اشتباها دنده عقب خودرو اتوماتیکش را فعال کرده بود و به محض اینکه پایش را روی پدال گاز فشار داد، خودرو به سرعت عقب رفت. گفتنی است با وجود اینکه این زن از طبقه چهارم سقوط کرده، آسیب جدی ندیده است.

از سوی دیگر این زن جوان در ماه‌های اولیه بارداری بوده اما پزشکان می گویند وضعیت جنین او هم مساعد است. این زن خوش‌شانس پس از ترخیص از بیمارستان گفت: همه چیز آنقدر سریع اتفاق افتاد که حتی نتوانستم ترمز کنم.

البته این زن معتقد است نحوه طراحی این پارکینگ هم اشکال داشته است چون دیواره‌های آن به اندازه‌ای کوتاه بوده که خودرو به راحتی از روی آنها عبور کرده است. وی ادامه داد: در مقابل باید از شرکت سازنده خودرو‌ام تشکر کنم که خودرویی به این اندازه محکم تولید کرده است.

سارق بدشانس

فلوریدا: سارقی که از گوشی تلفن همراه سرقت شده برای تاکسی گرفتن استفاده کرده بود به دام پلیس افتاد. این جوان 18 ساله به یک خانه دستبرد زد و علاوه بر سرقت اشیای گرانقیمت، تلفن همراه صاحبخانه را نیز با خود برد.

روز بعد او تصمیم گرفت با تاکسی تلفنی از شهر خارج شود و با همان تلفنی که سرقت کرده بود با مرکز تاکسی تلفنی تماس گرفت.

غافل از اینکه خانه‌ای که به آن دستبرد زده بود متعلق به مردی بود که در همین مرکز کار می‌کرد و همکارانش را در جریان این سرقت قرار داده بود.

به این ترتیب اپراتور مرکز از روی شماره تلفن متوجه شد که با تلفن همراه همکارش با مرکز تماس گرفته شده است و به این ترتیب به جای تاکسی، پلیس را به نشانی مورد نظر فرستاد تا سارق جوان را دستگیر کند. این سارق پس از مشاهده ماموران فریاد ‌زد که بدشانس‌ترین سارق دنیاست.

کد خبر 84204

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز