شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

شیکاگو: زن و مرد جوان تنها 48 ساعت پس از اینکه متوجه شدند به ویروس آنفلوانزای خوکی مبتلا هستند، با یکدیگر ازدواج کردند.

این ویروس چند ماهی است که در جهان شایع شده و تعداد زیادی کشته بر جای گذاشته است. با این حال این زوج که قصد داشتند تحت هر شرایطی با یکدیگر ازدواج کنند در حالی که ماسک تنفسی روی صورت داشتند و برای جلوگیری از سرایت بیماری، دستکش به دست کرده بودند به عقد یکدیگر درآمدند.

پزشک این زوج که در این مراسم حضور داشت به آنها هشدار داده بود که احتمال سرایت ویروس به میهمانان وجود دارد و به همین دلیل عروس و داماد 26 ساله با حفظ فاصله چند متری از میهمانان در مراسم عقد شرکت کردند.

رانندگی با دنده عقب

واشنگتن: با اینکه این‌روز‌ها برای ورود به کتاب‌ رکوردهای گینس تلاش‌ زیادی صورت می‌گیرد یک مرد میانسال بدون اینکه قصد مشهور شدن داشته باشد، حدود 6 کیلومتر با دنده عقب حرکت کرد.

این مرد اقدام عجیبش را در یکی از بزرگراه‌ها انجام داد و بدون کوچکترین سانحه یا برخورد با خودرو‌های دیگر توانست این مسافت را طی کند تا سرانجام به دام پلیس افتاد. این مرد ماجراجو پس از مشاهده پلیس از پیاده شدن از خودرو خودداری کرد و ماموران ناچار شدند برای بیرون آوردن وی از خودرو شیشه در را شکسته و به زور، او را خارج کنند.

گفتنی است که این مرد اعلام کرد تنها برای تفریح و سرگرمی این اقدام خطرناک را در بزرگراه انجام داده است و قصد نداشته جان دیگران را به خطر بیندازد. پلیس می‌گوید این نخستین باری است که با چنین تخلفی برخورد کرده و در مورد مجازات این مرد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سطل زباله به‌جای تختخواب

ایندیانا: مردی که به جای تختخواب در سطل زباله همسایه‌اش خوابیده بود به دادگاه احضار شد. این مرد دچار نوعی اختلال خواب بود که موجب می‌شد هر ازگاهی حین خواب راه برود. 

البته یک‌بار دیگر نیز در یکی از شب‌ها او روی سقف خودرو یکی از همسایگانش خوابید و شبی دیگر با رفتن به پشت بام و برخورد با سیم آنتن‌ تلویزیون، تصویر تلویزیون همسایگانش را قطع کرد اما او در تازه‌ترین اقدام از دیوار خانه همسایه‌اش بالا رفته و در سطل زباله‌ای که در حیاط این خانه قرار داشته خوابیده است.

صاحبخانه پس از اینکه این مرد را در سطل زباله پیدا کرد با پلیس تماس گرفت و از ماموران خواست همسایگان را از شر مزاحمت‌های بی‌موقع‌اش خلاص کنند.

به گفته همسایگان، این مرد به حریم خصوصی خانه آنها تجاوز می‌کند و نمی‌توان تنها به خاطر بیمار بودنش از این اقدام خلاف چشم‌پوشی کرد. احتمالا این مرد برای درمان به بیمارستان منتقل خواهد شد.

دستگیری سارق با دوچرخه

برلین: در حالی که گاهی سارقان از دست پلیس که با تند‌رو‌ترین خودرو‌ها آنها را تعقیب می‌کند، فرار می‌کنند، یک پیرزن 80 ساله در عین ناباوری توانست فقط با استفاده از دوچرخه‌اش سارق کیفش را دستگیر کند.

این زن در حال دوچرخه‌سواری بود که سارق جوانی به سرعت کیف پولش را از داخل سبد دوچرخه سرقت کرد. پیرزن بیچاره که مقدار زیادی پول در کیفش داشت به تعقیب سارق پرداخت و اینقدر با سرعت دوچرخه‌سواری کرد که سرانجام توانست سارق را دستگیر کند.

او ابتدا با دوچرخه به سارق برخورد کرد و سارق را روی زمین انداخت. سپس کیف پولش را از دست او گرفت و مردم که برای کمک به این پیرزن جمع شده بودند، سارق را به دام انداخته و به پلیس تحویل دادند. پلیس و مردم از اینکه این زن چگونه توانسته با این قدرت رکاب بزند، بسیار متعجب شده‌اند.

کد خبر 83890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز