کارشناس داوری فوتبال گفت: داور می توانست در نیمه دوم خطای هَند مدافع نفت و گاز را اعلام کند که اقدام به این کار نکرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰ شامگاه دوشنبه ۱۴ اسفند در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر سرخ‌ها همراه شد تا پرسپولیس همراه با سپاهان و مس رفسنجان ۳ تیم پیروز امروز رقابت‌های جام حذفی باشند.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در خصوص قضاوت کیوان علی محمدی در این بازی اظهار داشت: این دیدار در مجموع ۳، ۴ صحنه داوری داشت که داور یک پنالتی برای پرسپولیس در نیمه دوم اعلام نکرد.

او ادامه داد: در نیمه اول و در دقیقه ۴۰ هنگام شروع مجدد بازی توسط علیرضا بیرانوند، دست این دروازه‌بان در بیرون از محوطه جریمه بود و داور باید به سود نفت و گاز خطا می‌گرفت البته تشخیص این صحنه برای داور سخت بود. در رابطه با گل اول پرسپولیس هم باید بگویم توپ مستقیم و روی سانتر مهدی ترابی وارد دروازه نفت و گاز شد و امیری نقشی در آن نداشت.

حیدری افزود: در نیمه اول پرسپولیس یکبار توسط عیسی آل کثیر به گل رسید که کمک داور قبل از ضربه سر آل کثیر پرچم خود را بالا برد و آفساید به درستی اعلام شد. در اواخر نیمه دوم و درحالی که ابوالفضل بابایی صاحب توپ بود مدافع نفت و گاز مرتکب خطای هَند شد و داور باید برای پرسپولیس یک پنالتی می‌گرفت.

کد خبر 836892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha