همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات را پیش بینی کرده است،اظهار داشت:

با اقدامات به موقع و خوب توانستیم امنیت مدرن را به نمایش بگذاریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار اسماعیل احمدی مقدم در تشریح اقدامات پلیس برای تأمین امنیت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، افزود:جلسات متعددی با ستادهای انتخاباتی داشتیم و نکات لازم را به آنها گوشزد کرده‌ایم.
 
وی با اشاره به گستردگی، شور و هیجان و نشاط بالایی که در صحنه انتخابات وجود دارد، تصریح کرد: تا کنون حواشی قابل قبولی داشتیم و هواداران ستادهای انتخاباتی همکاری و همیاری خوبی با پلیس داشته و دارند.
 
فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: معمولا در نیمه های شب راهبندان، ترافیک و بعضی ناهنجاری ها در گوشه و کنار داشتیم که بخشی از آن اجتناب ناپذیر است و معمولا مردم به دستور پلیس تمکین می کنند.
 
سردار احمدی مقدم با اشاره به اینکه پلیس تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات را پیش بینی کرده است،اظهار داشت: با اقدامات به موقع و خوب توانستیم امنیت مدرن را به نمایش بگذاریم.
 
وی خاطرنشان کرد: با اقدامات اتخاذ شده‏، خوشبختانه صحنه انتخابات بسترهای لازم را برای یک رقابت کاملا سالم فراهم کرده و از طرفی آستانه تحمل مردم نسبت به گذشته افزایش یافته و به سادگی با یکدیگر درگیر نمی شوند.
 
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه گفت: زمانی که ستاد انتخابات کشور پایان تبلیغات کاندیداها را اعلام کرد،تبلیغات کاندیداها و طرفداران آنها ممنوع شده و هرگونه فعالیت انتخاباتی تخلف است و پلیس قاطعانه با متخلفان برخورد می‌کند.
 
به گفته سردار مقدم، فضای امنیتی انتخابات بسیار خوب ست و پلیس یکی از سخت ترین ماموریت های خودش را تمرین و تجربه می کند.
 
وی در پایان اضافه کرد: از ابتدای پنجشنبه با پایان یافتن زمان تبلیغات کاندیداها تا پایان رأی‌گیری پلیس از اجتماعات و تجمعات جلوگیری خواهد کرد و اگر کسانی بخواهند شادی کنند باید مراکزی را برای خودشان با کسب مجوز قانونی انتخاب کنند.

کد خبر 83189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز