پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات با بیان اینکه انتخابات 22 خرداد پرشور و بانشاط خواهد بود و گفت: امنیت و سلامت انتخابات به طور کامل تضمین است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر تاکید کرد: مردم با شور و نشاط وصف نشدنی خود را آماده می‌کنند تا فردا پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیندازند.

وی افزود: برغم تلاش های گسترده‌ای که دشمنان در خارج از کشور و برخی از دنباله‌های آنها در داخل از مدت‌ها پیش داشته‌اند، تا فضای کشور را نا امن و امنیتی جلوه دهند و از مردم به روش‌های مختلف می‌خواستند که انتخابات پرشوری در این دوره نداشته باشیم؛ شاهد هستیم که ایران کشوری مقتدر، با عزت و با امنیت کامل است و دشمن بازهم مایوس خواهد شد.

وی افزود: وزارت اطلاعات و همه دستگاه‌ها، اشراف خوبی بر فعالیت‌، اقدامات و تلاش‌های ضد انقلاب و تلاش کسانی که ضد انقلاب هم نیستند اما متاسفانه از روی غفلت کارهایی می‌کنند که کشور را ناامن جلوه دهند‌؛ داریم.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد : مرتب به آنها تذکر می‌دهیم و در موارد لازم با آنها برخورد شده و در حال حاضر وضع خوبی برای فردای رای گیری آماده است و هیچ مشکل امنیتی در کشور نداریم و امیدواریم فردا و هم بعد از ان مشکلی نداشته باشیم.

وزیر اطلاعات درباره تضمین سلامت انتخابات 22 خرداد گفت: به کسانی که نگرانی و و دغدغه دارند؛ اطمینان می‌دهم که هیچ جای نگرانی نیست و انتخابات، سالم برگزار       می‌شود.

وی افزود‌: سازمان‌ها، احزاب و جریان‌های مختلف و نمایندگان نامزدها؛ همه پای       صندوق‌های رای، شمارش آراء و بسیاری از مراحل مختلف برگزاری انتخابات حضور جدی دارند و مسائل را از نزدیک به صورت صریح می‌بینند.

محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: علاوه بر این‌ها وزارت اطلاعات به عنوان یک ماموریت ذاتی و اینکه باید چشم و گوش امین نظام باشد، از ماه ها قبل که برخی همین حرف ها را مطرح      می‌کردند؛ نهایت تلاش خود را کرده‌است تا کوچکترین خدشه‌ای بر سلامت و صحت انتخابات وارد نشود.

وی با بیان اینکه همه این تلاش‌ها با سایر دستگاه ها هماهنگ شده است‌، گفت‌: به همه مردم عزیزمان اطمینان صد درصد می‌دهم و هیچ گونه جای نگرانی نیست.

وزیر اطلاعات افزود: به کسانی که ادعا یا دغدغه دارند، اعلام می‌کنم هر کدام از این نامزدهای محترم یا مسئولانی که آنها انتخاب می‌کنند، بیایند تا برایشان توضیح بدهم و مسیری را که ما و دستگاه‌های ذیربط داریم، با تمام شفافیت بیان کنم که ببینند اصلا امکان خلاف وجود ندارد.

محسنی اژه ای تاکید کرد: در این زمینه هیچ گونه نگرانی نداشته باشید، چون همه دستگاه‌ها و از جمله وزارت اطلاعات از تک تک آرای مردم صیانت لازم را خواهند کرد.

وی گفت: دشمن در این 30 سال خیلی تلاش کرده است که انتخابات های ما ،پرشور و نشاط نباشد؛ اما مردم بار دیگر باید یک برگ زرینی بر عزت، اقتدار و شکوهی که نظام ما دارد بیفزایند.

وی گفت: فردا از همان اول وقت همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند با نشاط تمام پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و به هرفردی که مورد نظر هست، رای دهیم و یک بار دیگر دشمن را به طور کامل از تلاش مذبوحانه‌اش مایوس کنیم.

کد خبر 83336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز