رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: امیدوارم تبلیغات به‌صورتی دنبال شود که امید به آینده در مردم افزایش یابد و هر تخلفی که تاکنون بوده است؛ جبران شود.

کامران دانشجو که صبح دیروز در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر شده بود و ایسنا خبر آن را منتشر کرد، با اشاره به تاکید‌هایی که در مورد امکان حضور نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای شده است، گفت: نمایندگان نامزدها در شعب نمی‌توانند روی لباس خود آرمی نصب کنند یا عکسی همراه داشته باشند و اگر رنگی نماد شده است، نمی‌توانند از آن در شعب استفاده کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شبهه‌هایی وارد کردند در مورد تغییرات گسترده در فرمانداری‌ها که در مورد آن توضیحاتی دادیم اما حرف‌های خود را دوباره تکرار می‌کنند یا می‌گویند تغییرات قریب به اتفاق در دفتر انتخابات انجام شده است. ما نیز گفتیم تغییر 4 نفر از 25 نفر تغییر قریب به اتفاق نیست.

حدود 175 نیرو در ستاد انتخابات داریم که از این تعداد 17 نفر برای پشتیبانی از خارج از وزارت کشور آورده شده‌اند. آیا این تعداد قریب به اتفاق است؟

دانشجو ادامه داد: مردم از ستادها می‌خواهند که برنامه‌های نامزدها را  ارائه دهند و کمک کنند تا مردم نامزدها را بیشتر بشناسند، نه اینکه به آن شکل که این روزها شاهدیم سرشان را از شیشه ماشین‌ها بیرون بیاورند یا مردم را سه، چهار ساعت در میادین شب‌ها معطل کرده و مزاحمت ایجاد کنند. ستادها باید نامزدها را معرفی کنند.

کد خبر 82965

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز