چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: در یک بازی عجیب در حالی که تیم‌های والیبال ایران و هند تلاش داشتند که بازنده بازی باشند، تیم والیبال ایران اول شد.

تیم ملی والیبال ایران که روز سه شنبه صعود خود به مرحله سوم و نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 ایتالیا را مسجل کرده بود امروز (6 خرداد) به قصد شکست و دوم شدن در گروه D مرحله دوم این رقابت‌ها مقابل هند صف آرایی کرد تا در مرحله سوم این رقابت‌ها از دیدار با کره جنوبی و ژاپن معاف شده و برای کسب سهمیه جام جهانی 2010 با چین و استرالیا رقابت کند اما تهدید ناظر کره‌ای مسابقات تهران در گیم چهارم موجب تغییر تصمیم فوق شد.

در دیدار این دیدار عجیب بازی ضعیف و البته طبق دستور بازیکنان ایران که در دریافت و سرویس‌های بی‌منطق بیشتر به چشم می‌آمد موجب شکست 21 بر 25 آنها در گیم اول شد اما هندی‌ها هم که در دوم شدن با ایران رقابت داشتند در گیم دوم و سوم با بی‌توجهی به موقعیت‌های بدست آمده اسباب شکست خود را فراهم کردند تا شاگردان حسین معدنی با وجود به هدر دادن سرویس‌های زیاد و ارائه بازی سرد مجبور به پیروزی 25 بر19 و 25 بر 21 شوند.

به گزارش مهر ناظر کره‌ای مسابقات انتخابات جام جهانی در تهران که همچنان رقابت ایران و هند برای شکست خوردن بود با این تهدید دو تیم را وادار به انجام بازی حرفه‌ای کرد. البته تهدید وی بیشتر روی حسین معدنی تاثیر گذاشت تا جایی که سرمربی تیم ملی کشورمان به بازیکنانش دستور داد با دقت در نواختن سرویس بازی را با پیروزی تمام کند.

با پیروزی 25 بر 19 ملی پوشان کشورمان در گیم چهارم تیم ایران به پپروزی 3 بر یک مقابل هند دست یافت و با قرار گرفتن در صدر گروه D مسابقات انتخابی جام جهانی راهی مرحله سوم شد تا در این مرحله به مصاف کره و ژاپن بروند.

هندی‌ها نیز  با ایستادن در رده دوم این گروه باید برای کسب سهمیه جهانی با چین و استرالیا دیدار کنند.

مرحله دوم مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی 2010 ایتالیا عصر چهارشنبه با برگزای دیدار دو تیم هند و پاکستان پیش از این از صعود به مرحله سوم باز مانده‌اند به اتمام می‌رسند.

کد خبر 82328

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز