چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۱
۰ نفر

گروه ورزشی: جدی‌شدن حضور مهرام در لیگ برتر والیبال، تیمی که در چند سال اخیر قهرمان بلامنازع بسکتبال ایران و آسیاست....

 درست در روزهایی که تکلیف سایر تیم‌ها برای حضور در رقابت‌های این فصل مشخص نیست می‌تواند بهترین خبر و شوکی مثبت برای والیبال تلقی شود. امیرمحمد گنجی مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگو با همشهری تیم داری مهرام در لیگ برتر والیبال راتایید می‌کند تا  شمار تیم‌های خصوصی در لیگ برتر والیبال نسبت به سال‌های پیش افزایش یابد. 

مهرام دومین باشگاهی است که پس از بیم مازندران می‌خواهد به طور همزمان حضور در والیبال و بسکتبال را تجربه کند. جدا از این دو تیم، ارتعاشات صنعتی ایران هم یکی دیگر از تیم‌هایی است که در کنار فولاد ارومیه از فصل پیش به لیگ برتر آمد. ورود این تیم‌ها به والیبال این امکان را می‌دهد تا نظم بیشتری به مسابقات دسته‌های مختلف حاکم شود.

مهرام پرقدرت می‌آید

گنجی در مورد جدی بودن حضور این تیم در لیگ برتر والیبال می‌گوید: « استانداری قزوین از ما خواسته برای تشکیل یک تیم قدرتمند با یکدیگر همکاری کنیم و با توجه به اینکه بخش بزرگی از کارخانجات مهرام در استان قزوین قرار دارد ما نیز پذیرفتیم که در کنار فعالیت ورزشی در بسکتبال، در والیبال هم تیمی قدرتمند را در لیگ برتر برای این فصل آماده کنیم.»

مدیرعامل باشگاه مهرام با اشاره

به سابقه این باشگاه در والیبال گفت: «ما دارای پیشینه خوبی در والیبال هستیم و با فضای این رشته بیگانه نیستیم. مهرام چند سال پیش با حضور در مسابقات لیگ دسته اول به لیگ برتر هم صعود کرد و ما با توجه به اینکه می‌خواستیم تمرکز بیشتری روی بسکتبال داشته باشیم از یزدانی‌خرم رئیس وقت فدراسیون والیبال خواستیم با حفظ این سهمیه به ما اجازه دهد تا در یک شرایط زمانی مناسب در لیگ برتر حاضر شویم. حالا قصد داریم با یک تیم مدعی و قدرتمند، وارد لیگ برتر والیبال شویم.»

مذاکره با کارخانه

در روزهایی که روابط مصطفی کارخانه با مسئولان باشگاه پیکان مثل گذشته نیست و خبر پیوستن احتمالی او به مهرام یک مانور تبلیغاتی از سوی این مربی تعبیر می‌شد، گنجی تایید کرد که با کارخانه تلفنی مذاکره کرده است. حضور مهرام در لیگ برتر والیبال با استقبال رئیس فدراسیون والیبال هم روبه‌رو شده است. وی در همین زمینه به همشهری گفت: «از ورود تیم‌های سازمان‌یافته مانند مهرام استقبال می‌کنیم. چنین تیم‌هایی بدون تردید باعث تحول در رقابت‌های باشگاهی خواهند شد.» داورزنی و گنجی برای حضور مهرام با یکدیگر جلساتی را خواهند داشت.

احتمال پیوستن بازیکنان پیکان به مهرام

در شرایطی که وضعیت تیم والیبال پیکان برای حضور در لیگ برتر مشخص نیست برخی منابع از احتمال پیوستن بازیکنان این تیم به مهرام خبر می‌دهند. در این میان محمود بشکوفه یکی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه پیکان با تکذیب صحبت‌های سرپرست تیم والیبال این باشگاه در مورد احتمال واگذاری امتیاز این تیم گفت: «پیکان حتما در والیبال فعالیت خواهد داشت اما شاید نخواهیم همانند گذشته حتما قهرمان شویم. چه اشکالی دارد که با صرفه‌جویی و هزینه‌ای کمتر از گذشته تیمی دیگر قهرمان شود.» وی اضافه کرد: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست و پس از تصویب بودجه باشگاه تکلیف تیم‌های والیبال و فوتبال پیکان مشخص خواهد شد.»

کد خبر 82765

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز