پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه امروز امور مناطق مختلف کشور از نزدیک بررسی و در محل تصمیم‌گیری می‌شود، تصریح کرد:

مناطق مرزی کشور باید با سرعت بیشتر و به طور روزافزون و همه جانبه آباد شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر محمود احمدی‌نژاد چهار‌شنبه شب 23 اردیبهشت در دیدار مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توجه به   استان‌های مرزی و آباد کردن مناطق مرزی کشور در راستای تحقق عدالت است.

رئیس‌جمهور آبادانی و عمران همه مناطق کشور را ضروری برشمرد و گفت: دولت به دلیل حضور در همه استان‌ها، طرح‌های ویژه خود را برای رفع مشکلات کشور ارایه می‌کند.

دکتر احمدی‌نژاد تأکید کرد: تأثیرگذاری بدنه مجلس و همه نمایندگان نیز لوایح اساسی دولت را قوی‌تر و به نفع آحاد ملت و همه مناطق کشور می‌کند.

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه امروز بسیاری از غیرمسلمانان نیز عاشق پیامبر اسلام(ص) هستند، گفت: پیامبر اسلام و اهل بیت پیامبر علیهم‌السلام متعلق به همه و هدیه خداوند به بشر هستند و امروز مردم اقصی نقاط ایران اسلامی دوستدار ایشان هستند.

پیش از سخنان رئیس‌جمهور نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز به طور جداگانه در سخنانی از حمایت‌ها و توجهات ویژه رئیس‌جمهور و دولت به مناطق محروم و مرزی کشور قدردانی و تصریح کردند: طرح‌های دولت و مصوبات سفرهای استانی از جمله ایجاد بازارچه‌های مرزی ویژه مرزنشینان، موجب خوشحالی و افزایش امید در مردم محروم این مناطق شده است.

آنها همچنین برخی مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابی خود را با ر‌ئیس‌جمهور در میان گذاشتند.

کد خبر 81344

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز