یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهوری روز یکشنبه 13 اردیبهشت پس از ورود به شهر کرج در جمع مردم این شهر در ورزشگاه مخابرات به سخنرانی پرداخت.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهدیدات دشمنان در سال‌های اخیر گفت: آنان فکر می‌کردند با اشغال عراق و افغانستان مقدمه هجوم به ایران فراهم شده است.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای محمود احمدی نژاد که در جمع پرشور مردم شهرستان کرج سخن می‌گفت، افزود: دشمنان تهدید کردند و آرایش نظامی گرفتند تا شاید نشانه‌ای از ضعف در صفوف مستحکم ملت ایران مشاهده کنند.

رئیس جمهوری گفت: دشمنان با مشاهده کوچکترین ضعفی در شما به ایران حمله می‌کردند اما شما یک دل و متحد پشت سر مقام معظم رهبری و دولت شجاع که شجاعتش برآمده از مردم است، در مقابل آنان ایستادید و تهدیدشان را برای همیشه از سرزمین ایران دور کردید.

رئیس جمهوری تصریح کرد: شجاعت مردم ایران نه تنها تهدید را از سرزمین ایران دور کرد، بلکه پیروزی‌های بزرگی را برای ایران و دیگر ملت‌ها به ارمغان آورد.

آقای احمدی نژاد پیروزی هسته‌ای ایران را پیروزی همه ملت‌های مظلوم بر استکبار جهانی خواند و گفت:‌ امروز حرکت و اندیشه انقلابی و تفکر عدالتخواهی و آزادی خواهی گلوی نظام سلطه را گرفته است.

رئیس جمهوری اضافه کرد: عربده‌های دشمنان نه برای ترساندن ملت‌ها بلکه برای حفظ نظام سیاسی حاکم بر جهان است.

آقای احمدی نژاد با اشاره به صدور قطعنامه برضد فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز کشورمان تصریح کرد: آن‌ها چهار قطعنامه ظالمانه و غیرقانونی در شورای امنیت برضد ایران صادر کردند.

رئیس جمهوری گفت:‌ اخیرا یکی از آن‌ها لو داد که ما اشتباه کردیم و تحلیل ما از ملت ایران غلط بود زیرا فکر می‌کردیم با تهدید و تحریم ملت ایران عقب نشینی می‌کند و آنگاه زمان هجوم فرا خواهد رسید.

رئیس جمهوری خطاب به غربی‌ها گفت:‌ بله شما اشتباه کردید ملت ایران متحد تا استیفای همه حقوق خود که در30 سال گذشته شما ناجوانمردانه آن را تصاحب کردید ایستاده است و عقب نشینی نخواهد کرد.

دولت اسلامی برای قدرت‌ها اصالتی قائل نیست

رئیس جمهوری در جمع مردم کرج به بیان  ویژگی‌های دولت اسلامی پرداخت و گفت: دولت اسلامی نه تنها در برابر قدرت‌ها ترسی به خود راه نمی‌دهد بلکه برای آن‌ها هیچ اصالت و ارزشی قائل نیست.

آقای احمدی نژاد افزود: دولت اسلامی باید دولت شجاع و متکی به خدا باشد و برای رضایت خداوند تلاش کند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه خدا بر هرکاری تواناست افزود: همه اشیا در برابر عظمت خدا فروتن، خاضع و سربه زیر و همه در برابر قدرت خدا تسلیم هستند.

آقای احمدی نژاد گفت: چنین خدای قدرتمندی ولی، پشتیبان و یاور مومنان است بنابراین دولتی که متکی به خداست با اتکاء به خدا در صحنه‌های دفاع از حقوق یک ملت حاضر می‌شود و از هیچ قدرتی ترس و هراسی به دل راه نخواهد داد.

رئیس جمهوری افزود: ظهور قدرت خدا در حضور ملت و حضور ملت تجلی قدرت خداست.

آقای احمدی نژاد با بیان اینکه ملت دست خداست و دست خدا بالاترین دست‌هاست، تصریح کرد: مسوءلان در دولت اسلامی باید با اتکا به چنین قدرتی به حضور مردم در برابر زیاده خواهی قلدران عالم با شجاعت بایستند و از احدی ترس به دل راه ندهند.

رئیس جمهوری گفت: قدرت‌های غیرالهی در ذات خود مضمحل و نابود شدنی‌اند بنابراین اگر کسی برای آن‌ها اصالت قائل شود در حقیقت برای خدا شریک قائل شده است.

دولت اسلامی باید در برابر دشمنان محکم بایستد

رئیس جمهوری گفت: دولت اسلامی باید با ایمان به خدا و متکی به قدرت ملت که برآمده از ایمان به خداست در برابر دشمنان محکم و سرفراز بایستد.

محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در جمع مردم کرج، افزود: خدا، ملت اسلامی و دولت اسلامی را در برابر قدرت‌ها و قلدری‌های استکبار کفایت می کند.

رئیس جمهوری گفت: همه پیروزی‌ها، عزت‌ها و سرافرازی‌ها در این نکته نهفته است که قدرت‌ها متعلق به خداست و رمز پیروزی نیز تبعیت از خداست.

محمود احمدی نژاد افزود: پیامبران و معصومان (ع) ما نیز مظهر شجاعت و قدرت الهی بودند.

رئیس جمهوری گفت: کسی که متکی به خدا و ملتی که برآمده از ایمان به خدا باشد در برابر هیچ قدرتی ترسی به خود راه نمی‌دهد.

محمود احمدی نژاد گفت: ملت ایران و مردم کرج مظهر شجاعت، غیرت و قدرت شکست ناپذیر الهی هستند.

رئیس جمهوری افزود: شما در 30 سال گذشته با همین اعتقاد و ایستادگی در برابر دشمنان خود غلبه کردید و تا رسیدن به اوج عزت جهانی دشمنان خود را یکی پس از دیگری به خاک خواهید زد.

محمود احمدی نژاد گفت: در تاریخ بلاهای زیادی بر سر ملت‌ها از ناحیه دولت‌ها آمده است و در صحنه جهانی همه تحمیل‌ها، جنگ‌ها، تبعیض‌ها، ناجوانمردانی‌ها به واسطه وجود برخی دولت‌های غیرشجاع و غیرموءمن بر ملت‌ها تحمیل می‌شود.

رئیس جمهوری افزود: اگر ملتی بخواهد تهدید و جنگ را از خود دور کند باید شجاع باشد و شجاعانه بایستد و حرف حق خود را به کرسی بنشاند.

محمود احمدی نژاد گفت: اولین نشانه ترس و عقب نشینی موجب گستاخی و هجوم دشمنان خواهد بود.

رئیس جمهوری افزود: کاری که شما در سه، چهار سال اخیر در برابر استکبار کردید از همین جنس بود.

کرج سنگر مستحکم دفاع از انقلاب

رئیس جمهوری گفت: کرج سنگر مستحکم و تسخیرناپذیر دفاع از انقلاب، استقلال و آرمان‌های ملت ایران است.

دکتر محمود احمدی نژاد در جمع پرشور مردم شهرستان کرج در سخنانی افزود: کرج خاستگاه انسان‌های مومن، پرتلاش و در گذشته و حال گذرگاه زائران حرم حسینی است.

وی اضافه کرد: مردم کرج مردمی نافع به حال مردم ایران هستند و ملت ایران از دسترنج کشاورزان، کارگران و صنعتگران کرجی همواره بهره برده‌اند و بهره خواهند برد.

رئیس جمهوری گفت: اراده مردم کرج به استواری البرز و کوه های آن و سهم مردم کرج در سازندگی کشور ممتاز است.

دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود افزود: سلام بر مردمان کرج، سلام بر بزرگان، عالمان و سلام خدا بر شهیدان سرفراز، جانبازان، آزادگان و ایثارگران این دیار، سلام خدا بر دانشگاهیان و فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان کرجی و سلام بر دستان پربرکت کشاورزان، باغداران، کارگران، کسبه، صنعتگران و همه قشرهای کرج و سلام بر جوانان کرجی، دختران عفیف و هنرمند و پسران شجاع و غیرتمند کرج.

کد خبر 80451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز