همشهری آنلاین: رئیس جمهوری در جمع ایرانیان مقیم سوئیس گفت: امروز دنیا نیازمند فرهنگ انسانی و متعالی ایرانی است زیرا رفتارها و راهکارهای سلطه جویانه پایان یافته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی نژاد افزود: امروز هر ایرانی باید سفیر فرهنگ و ادب پر افتخار و پرشکوه ایران باشد و در هر شهری باید انجمنی برپا شود تا ایرانیان بتوانند در آنجا با یکدیگر رابطه برقرار کنند.

وی در ادامه به اختلال گروهی از طرفداران صهیونیست در سخنرانی خود اشاره کرد و گفت: امروز مدعیان آزادی بیان نشان دادند که تحمل شنیدن حرف مخالف را ندارند و سالن را ترک کردند.

رئیس جمهور افزود: این ها کسانی هستند که 50 سال شعار آزادی بیان می‌دادند و به اعتراض در مقابل هتاکی شان به دین و آیینمان خرده می‌گرفتند.

احمدی نژاد گفت: اینها کسانی هستند که ادعای طرفداری آزادی بیانشان گوش فلک را کر کرده است اما خود دیدند که هزار نفر از حاضران سالن همچنان در محل به حضور خود ادامه دادند و با خروج این گروه اندک از سالن هیچ اتفاق مهمی نیفتاد.

رئیس جمهور در ادامه به تاریخ پرشکوه و فرهنگ دیرینه ملت ایران اشاره کرد و گفت: هرچه قدرت‌های جهان بر میزان سلاح‌های اتمی افزودند ملت ایران به غنی شدن فرهنگ و تمدن کمک کرده است.

وی تاکید کرد: هماگونه که مارکسیسم به تاریخ پیوست، سلطه جویی، بی ادبی و بی اخلاقی گروهی سلطه طلب و زورگو نیز به تاریخ خواهد پیوست. 

کد خبر 79524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز