یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۶
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: کنسول دستی پی‌اس‌پی این روزها کم‌کم در میان بازی‌کننده‌های ایرانی هم جای خودش را باز کرده و بازی‌هایش در بازار پخش شده است.

بازی‌های زیادی برای کنسول پی‌اس‌پی وجود دارد، اما بسیاری از آن‌ها تنها نسخه‌های کوچک‌شده‌ای از بازی‌های اصلی برای کنسول پلی‌استیشن هستند و معمولا انجام آن‌ها با پی‌اس‌پی آن قدرها لذت بخش نیست.

اما بازی برن آوت را باید یک تبدیل بسیار تر و تمیز و خوب برای پی‌اس‌پی به حساب آورد. برن آوت 3، یکی از بهترین بازی های سال قبل پلی استیشن۲ بود که نسخة Revenge آن توانست نقاط ضعف معدود بازی را برطرف کند و یک بازی اتومبیل‌رانی هیجان‌انگیز درست و حسابی را تحویل بازی‌کننده‌ها بدهد. حالا یک نسخة کوچک و جالب از برن آوت 3 برای پی‌اس‌پی منتشر شده که انجامش خالی از لطف نیست.
نقشه‌ها همان نقشه‌های برن آوت 3 هستند و اتومبیل‌ها هم قبلا در نسخه پلی‌استیشن بوده‌اند. البته یکی دو اتومبیل جدید در بین جایزه‌ها دیده می‌شوند اما چون اتومبیل‌های سری برن آوت مجوز استفاده از نام‌های واقعی را ندارد، باید با نام‌های تخیلی و مدل‌های عجیب و ناآشنای آن‌ها کماکان بسازید. مسابقه‌ها در چند دسته Race، Road Rage، Eliminator، Burning Lap و Crash انجام می‌شوند که طبق معمول بخش Crash یا تصادف از جالب‌ترین بخش‌های بازی است.

کد خبر 8127

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز