سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۵ - ۲۰:۲۰
۰ نفر

اگر به شطرنج علاقه مندید حتماً بازی های سبک Tactics را خواهید پسندید. در این بازی شما همان ماجراهای سری معروف ارباب حلقه ها را دنبال خواهید کرد.

گرافیک بازی ارباب حلقه ها از لحاظ طراحی کاراکترها و ظاهر مراحل بسیار شبیه بازی های قبل این سری مثل قسمت سوم (Return of the King ) است و در واقع از همان کاراکترها استفاده شده فقط برای اینکه به لحاظ گرافیکی مشکلی ایجاد نشود، کیفیت بافت ها بسیار کمتر شده است.
در این بازی در هر مرحله تعدادی از افراد گروه یاران حلقه همراه شما خواهند بود (که البته بسته به منطقه ای که نبرد در آن رخ می دهد متفاوت است) سبک بازی بصورت نوبتی (Turn-base) است. در هر مرتبه شما یک بار نوبت حرکت و بار دیگر نوبت حمله و یا ضربه زدن را دارید. حرکت دادن کاراکترها بصورت حرکت در خانه هایی مربع شکل که در اطراف هر شخصیت قرار دارد انجام می شود. بعد از طراحی حرکت برای کل افراد گروه نوبت به نوع حمله می رسد که آن هم به همین ترتیب انجام می شود. افراد بسته به نوع شخصیتشان ضربات و قدرت های مختلفی دارند که باید این مطالب را در حمله ها حتماً مدنظر داشته باشید. در هر مرحله بهتر است تمرکز حمله را روی قوی ترین فرد از گروه دشمن قرار دهید تا نتیجه بهتری حاصل شود. Tactics کنترل روانی روی PSP دارد و اگر حوصله داشته باشید کار بسیار لذتبخشی خواهد بود.

کد خبر 2686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز