سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۹:۲۶
۰ نفر

تارانتینو که یادتان هست؟ همان کارگردان مشهور و با تجربه سینما. این بار شما را با اولین تجربه‌اش را در ساختن بازی‌های کامپیوتری آشنا می‌کنیم که در واقع بازسازی یکی از فیلم‌های قدیمی اوست : Reservoir Dogs.

البته طرفداران اکشن به همین قانع نباشند. یکی دو بازی اکشن دیگر هم برای‌تان داریم.

Reservoir Dogs

  • سیستم: PC/PS2
  • سبک: اکشن 

تارانتینو که معرف حضور هست؟ بازی سگدانی، جدیدترین اثر این کارگردان معروف سینماست که در واقع اولین تجربه بازی سازی او به حساب می آید.

سگدانی که عنوان یکی از کارهای اولیه این کارگردان معروف هم هست، از روی سناریوی همین فیلم ساخته شده و به خوبی الحان  های مورد علاقه تارانتینو در آن دیده می شود.

سبک بازی به طور کلی شبیه سری بازی های GTA است. باز هم عده ای مزدور و گانگستر که در لوای یک شبکه بزرگ اقدام به اعمال خلاف می کنند، اما سبک بازی تا حد زیادی منحصر به فرد طراحی شده از جمله حرکاتی که شما می توانید با سلاح خود انجام دهید و دستوراتی که می توانید با آن به افراد دشمن بدهید.

شما در واقع می توانید از این طریق آنها را کنترل کنید. اکشن بازی پر است از صحنه های هیجان انگیز و خاص. این بازی بیشتر برای افراد بزرگسال توصیه می شود.

Siren2

  • سیستم: PS2
  • سبک: اکشن

بعد از مدت ها کسادی بازار بازی های ترسناک و جالب، این بار نوبت به شاهکار ساخت شرکت سونی یعنی نسخه دوم آژیر ممنوعه (Forbidden Siren) شد. نسخه اول این بازی الحق جزو ترسناک ترین و جالب ترین بازی های حال حاضر دنیای بازی هاست.

دومین نسخه از حدود یک سال و نیم پیش با تلاش شبانه روزی تیم سازنده برای گرفتن مجوز ورود به چندین و چند منطقه ممنوعه و تهیه بیش از صدها عکس واقعی از مناطق عجیب و ماجراهای عجیب و غریب آغاز شد.

در نسخه دوم باز هم ماجرای یکسری موجود عجیب و غریب به نام یامیبیتوها روایت می شود. این موجودات با شنیدن صدای آژیر ممنوعه به راه می افتند و...

سبک گرافیک بازی مانند نسخه اول با ترکیبی از عکس و طراحی سه بعدی بیشتر حالت فیلم دارد حال آنکه گرافیک پر از جزئیات صحنه های بازی بیشتر شبیه سری بازی های Silent Hill است هر چند بازی Siren سبک خاص خود را در هر جنبه داشته و تنها با نسخه قبلی قابل مقایسه است.

Dirge of Cerberus Final Fantasy VII

  • سیستم: PS2
  • سبک: اکشن

نسخه جدید سری معروف فاینال فانتزی با توجه به تغییرات سبک جالب آن، موافقین و مخالفین زیادی پیدا کرده است.

البته اکثر فاینال فانتزی بازها موافق این تغییر رویه ناگهانی نیستند و بیشتر سبک قدیمی بازی (مبارزه نوبتی یا Turn base) را ترجیح می دهند، اما این قسمت که در واقع داستانی با حضور شخصیت های فاینال فانتزی 7 است، روایت پس از ماجرایAdvent Children است و نقش آن را وینسنت برعهده دارد.قهرمان ما به سبک و سیاق دانته در سری DMC یک قهرمان تک و بی همتاست.

او علاوه بر حرکات رزمی با اسلحه قوی خود به خوبی از پس دشمنان برمی آید (لباس قرمز رنگ او به همراه پرش های دوبل شباهت او را به دانته تکمیل کرده است).

سبک تیراندازی بازی هم منحصر به فرد است. هدف روی مرکز صفحه قفل شده و دوربین با کنترل شما پشت آن تاب می خورد.

این بازی باب دل کسانی است که همیشه دوست داشتند یک نسخه اکشن در دنیای فاینال فانتزی بازی کنند.

کد خبر 4007

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز