یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۵ - ۲۰:۲۸
۰ نفر

گروه علمی فرهنگی: یکی از عجیب ترین خبرهای هفته پیش در مورد بازی شاهزاده فارس است.

در حالی که زمان عرضه کنسول نینتندو یعنی wii نزدیک می شود (که البته تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده)، شرکت های بزرگ بازی سازی، لیست بازی های خود را برای این کنسول اعلام می کنند. یوبی سافت هم برای شروع کنسول، یک لیست هفت تایی از بازی های خود اعلام کرده است. در این اعلام رسمی، از چند بازی در حال ساخت هم نام برده شده که یوبی هیچ اطلاعاتی درباره آنها اعلام نکرده است.
اما یک سایت خبری هموطن یوبی سافت به نام com .Jeuxpo هم همین اعلامیه یوبی را منتشر کرده اما با یک تفاوت جزیی. در خبر Jeuxpo به جای بازی در حال ساخت نام شاهزاده فارس دیده می شود! چیزی که تعجب همه کسانی را که خبر را خوانده اند، برانگیخت. طبق اعلام این سایت، نسخه wii از بازی شاهزاده فارس(که هنوز معلوم نیست یک بازی جدید خواهد بود یا همان نسخه های قبلی است) در ماه مارس سال ۲۰۰۷ وارد بازار خواهد شد. هنوز خبر در سایت Jeuxpo وجود دارد و یوبی سافت هم این شایعه را رد یا تأیید نکرده است.
دو احتمال وجود دارد؛ اول این که خبر کاملاً ساختگی باشد و سایت Jeuxpo قصد شوخی با بیننده های خودش را داشته. دومین احتمال که بیشتر به حقیقت نزدیک است، این است که Jeuxpo به خاطر نزدیک بودن یوبی سافت، از اولین متن اعلامیه آنها خبردار شده و احتمالاً یوبی قبل از انتشار نهایی، تغییراتی در آن داده و نام شاهزاده فارس را حذف کرده است. به هر حال، این شایعه چندان دور از ذهن نیست و ممکن است یوبی یک نسخه جدید برای wii در حال آماده کردن داشته باشد. اگر این طور باشد، باید گفت نینتندو در جذب عنوان های خوب، موفق بوده است.
کد خبر 2220

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز