سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

فرهنگسرای فناوری اطلاعات (IT) برای اولین بار اقدام به برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای کرده است.

به گزارش خبرگزاری شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات؛ هدف از اجرای این برنامه عبارت است از:

 فراهم ساختن محیطی سالم و قابل اعتماد برای خانواده‌ها به نحوی که عاری از هرگونه انحراف برای جوانان و نوجوانان باشد، معرفی بازی‌های مفید و سالم و گسترش و تبلیغ آنها در جهت اهداف تربیتی نسل جوان، معرفی فرهنگسرای فناوری در زمینه بازی‌های کامپیوتری و تبلیغ آن، شناسایی افراد با استعداد در زمینه گیم و تشکیل مکانی سالم برای انجام مسابقات در سطح شهر تهران و ارایه خدمات بهتر و کیفیت بالای سخت‌افزاری به منظور جذب بیشتر افراد.

بر اساس این گزارش این مسابقه در دو مرحله انجام می‌گیرد که مرحله نخست به صورت دوره‌ای انجام گرفته، که تیم‌های ثبت‌نام شده در چهار گروه تقسیم‌شده و پس از انجام بازی‌ در هر گروه 3 تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

مرحله دوم به صورت تک حذفی بوده و پس از بازی تیم برتر به عنوان نفر اول اعلام می‌شود، مسابقات در 4map شامل de-inferno-de-dust2-de-train برگزار می‌شود که به صورت توافقی mapها حذف می‌شوند.

گفتنی است، مراسم قرعه‌کشی در روز سه‌شنبه 10/5/85 انجام می‌شود و این مسابقه از تاریخ 11/5/85 شروع و در تاریخ 16/5/85 پایان می‌یابد.

لازم به ذکر است، مراسم اختتامیه در تاریخ 16/5/85 با حضور روسای سازمان فرهنگی هنری و مرکز فناوری اطلاعات برگزار می‌شود و به تیم برنده که متشکل از 6 نفر است جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

کد خبر 1668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز