ارتفاعات تهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای لذت‌بردن از مناظر زیبای شهر و استنشاق هوای پاک و کوهستانی به شمار می‌روند. بام محک با چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه نیز یکی از این بام‌ها است که مناظر بسیار زیبا و متفاوت پایتخت را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

بام محک

همشهری - سعیده مرادی: بام محک، مکانی دنج و رویایی برای تمامی گردشگران محسوب می‌شود و فرصتی است تا گردشگرن بتوانند در کنار تماشای شهر رنگارنگ از خوردن خوراکی‌های خوشمزه نیز لذت ببرند.

بام محک شب‌ها جذاب‌تر است و امکان تماشای منظره زیبای شهر با نورهای رنگارنگ را فراهم می‌کند و دراینجا از آلودگی‌ها و رنگ‌های خاکستری روز خبری نیست. این مکان در فصل پاییز نیز از زیبایی بیشتری برخوردار است و در کنار نرده‌ها و صندلی‌های بام می‌توان زیباترین لحظه‌ها را با نوشیدن یک نوشیدنی داغ در جو خنک آن گذراند. بدون اینکه نگران تاریکی بود چون امنیت توسط نیروهای پلیس مستقر در کیوسک نیروی انتظامی تامین می‌شود. بنابراین می‌توان خانوادگی هم به این مکان مراجعه کنید. در محک، رستورانی وجود ندارد اما در مسیر منتهی به آن ون‌کافه‌ها و کافه‌هایی مستقر هست که می‌توانید خود را سیر کنید یا نوشیدنی گرم سفارش دهید. یا به محدوده جنوبی بام بروید و از رستوران‌های اطراف آن استفاده کنید.

نشانی: انتهای بلوار وثوق، میدان شورا، خیابان اردستانی

ساعت فعالیت: ۱۲ تا ۲۴

وضعیت قیمت: متوسط

جای پارک: دارد

بیرون‌بر: ندارد

جای نشستن: دارد

تنوع منو: فست‌فود و ایرانی، انواع نوشیدنی

مالیات بر ارزش افزوده: دارد

حق سرویس: ندارد

کد خبر 810246
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha