همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از نمایندگان تشکل‌های کارگری تاکید کرد: ایجاد احساس رضایت در نیروی کار می‌تواند افزایش تولید و بهره‌وری را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رونق اقتصادی و ایجاد شغل را ریشه حل مشکلات جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: اگر عرضه شغل از نیروهای آماده کار در جامعه بیشتر باشد فضایی ایجاد خواهد شد تا کارگران با حق انتخاب به حقوق خود رسیده و وضعیت مطلوبی را داشته باشند. 

وی عمل به سیاست‌های کلی و برنامه‌های کشور در حوزه‌های اقتصادی را در شکل‌گیری فضای مطلوب کسب و کار موثر بیان کرد و گفت:راه نجات کشور، خصوصی‌سازی به معنای واقعی است و این می‌تواند در رفع معضلات موثر باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارگران را همواره پشتیبان نظام دانست و افزود: سهم اعتصابات کارگری در پیروزی انقلاب بسیار بالا بود و کارگران در دفاع مقدس و همچنین سازندگی،دین خود را به نظام و کشور ادا کردند.

وی مجمع تشخیص مصلحت نظام را پشتیبان قشر کارگری جامعه دانست و گفت: ایجاد احساس رضایت در نیروی کار می‌تواند افزایش تولید و بهره‌وری را به همراه داشته باشد.

در ابتدای این دیدار محجوب دبیر کل خانه کارگر، صادقی رئیس کانون شوراهای اسلامی کشور، قربانی و حبیبی به نمایندگی از تشکلهای کارگری هر کدام به اختصار مطالبی را در خصوص مشکلات جامعه کارگری، قراردادهای موقت کار،نبود امنیت شغلی و مسائل اقتصادی بیان کردند

کد خبر 80116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز