دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم بسکتبال مهرام تهران با غلبه بر ذوب آهن اصفهان قهرمان لیگ برتر بسکتبال ایران شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر در این مسابقه که عصر دوشنبه (7 اردیبهشت) در فینال رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های برتر ایران (جام خلیج فارس) در تالار بسکتبال آزادی تهران بر گزار شد دو تیم برای برگزاری دومین بازی خود از سه مسابقه این مرحله برابر هم به میدان رفتند که در این دیدار تیم مهرام موفق شد با نتیجه 91 بر 76 برابر ذوب آهن به دومین پیروزی خود دست یابد و برای دومین سال پیاپی فاتج جام قهرمانی این مسابقات شود.

تیم مهرام در بازی نخست خود هم 113 بر 106 تیم ذوب آهن را شکست داده بود. اما نیمه نخست دیدار امروز دو تیم 31 به 27 از ان تیم ذوب آهن شده بود. [مهرام ایران بربام قهرمانی ایستاد]

ضمن اینکه در این بازی تیم مهرام در کوارتر‌های دوم و سوم با نتایج 12 بر 11 و 36 بر 17 به پیروزی رسید و تیم ذوب آهن هم فقط کوارتر اول را 20 به 15 از آن خود کردو در کوارتر چهارم هم دو تیم 28 بر 28 به نتیجه تساوی رسیدند که در مجموع تیم مهرام تهران موفق به شکست تیم ذوب آهن شد و به مقام قهر‌مانی رسید و ذوب آهن نایب قهرمانی را کسب کرد.

امروز همچنین تیم‌های پتر‌و‌شیمی بندر امام و صبا مهر قزوین دیدار دوم خود را برای کسب مقام سومی در ما‌هشهر بر گزار می‌کنند و دو تیم بیم مازندران و تر اکتور سازی کردستان هم برای دیدار دوم خود به منظور کسب رده پنجمی مقابل هم قرار گرفته‌اند .

این مسابقات با شر کت 13 تیم به صورت رفت و بر گشت برگزار شد.

کد خبر 80007

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز