همشهری آنلاین: تیم بسکتبال مهرام با شکست حریف خود در مرحله نیمه نهایی به فینال رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا رسید؛ صبا مهر در همین مرحله شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت

به گزارش مهر مرحله نیمه نهایی سومین دوره رقابت های بسکتبال غرب آسیا شب گذشته در ورزشگاه بین المللی شهر امان اردن برگزار شد که در یکی از دیدارهای این مرحله تیم مهرام ایران با پیروزی برابر الریاضی لبنان راهی دیدار نهایی شد.

در این مسابقه تیم بسکتبال مهرام ایران با نتیجه 69 بر 58 برابر حریف لبنانی که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات بود، به پیروزی دست یافت تا نخستین فینالیست این رقابت ها لقب بگیرد.

در دیدار دوم این مرحله تیم صبای مهر ایران برابر تیم زین اردن با نتیجه 83 بر 75 تن به شکست داد تا از راهیابی به دیدار نهایی این مسابقات بازماند.

همچنین شب گذشته 4 دیدار برای انتخاب تیم های پنجم تا هشتم این مسابقات برگزار شد که الموت لبنان با نتیجه 110 بر 68 از سد الاهلی یمن گذشت و ارتدکس اردن با نتیجه 93 بر 80 برابر الکرخ عراق به پیروزی دست یافت.

بر این اساس عصر امروز تیم های بسکتبال الاهلی یمن با الکرخ عراق برای کسب عناوین هفتم و هشتم برابر هم به میدان می روند و تیم های ارتدکس اردن و الموت لبنان برای کسب عناوین پنجم و ششم مقابل هم صف آرایی می کنند.

ضمن اینکه امشب ابتدا تیم های بسکتبال صبای مهر ایران و الریاضی لبنان برای کسب عنوان سوم مقابل همدیگر قرار می گیرند و سپس تیم های مهرام ایران با زین اردن برای کسب عنوان قهرمانی به میدان خواهند رفت.

در دو دوره گذشته رقابت های بسکتبال غرب آسیا تیم های بسکتبال صبای ایران(2007) و الریاضی لبنان(2008) عناوین قهرمانی را از آن خود کرده بودند.[صباباتری نایب قهرمان بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا شد]

کد خبر 77553

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز