چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: حامد حدادی، بسکتبالیست ملی پوش ایرانی که برای کسب آمادگی بیشتر در کنار تیم داکوتا ویزارد بازی می کرد، با آمادگی بهتر به تیم ممفیس گریزلیز بازگشت.

به گزارش ایرنا حامد حدادی گفت:‌ مربی و کادر فنی تیم ممفیس گریزلیز با توجه به نحوه بازیها و عملکردم در تیم داکوتا بار دیگر تصمیم به بازگشت و حضورم در ترکیب این تیم گرفتند.[اولین بازی در NBA]

وی درمورد علت حضور مجددش در ممفیس گفت: از عملکردم در داکوتا ویزارد راضی هستم و جز دو بازی آخر ، موفق شدم بازیهای زیبایی در این تیم به نمایش بگذارم.

حدادی آسیب دیدگی دو بازیکن نه چندان کلیدی ممفیس در کنار افزایش آمادگی خودش در داکوتا را عامل اصلی حضور مجددش در بازیهای NBA دانست.

به گفته حدادی، رقابت​های ممفیس گریزلیز 25 فروردین 88 پایان می یابد و وی می تواند برای حضور در تمرینات تیم ملی بسکتبال ، به کشور بازگردد.

حدادی 23 سال سن دارد و در رقابت های بسکتبال در المپیک پکن تنها بازیکنی بود که آمار متوسط کسب امتیاز و ریباند او در هر بازی دو رقمی بود. (16.6 امتیاز و 11.2 ریباند) و با سد کردن متوسط 2.6 توپ در هر بازی، در جمع بهترین مدافعان جهان قرار داشت.

این بازیکن بهترین عملکرد خود در جریان المپیک پکن را در مسابقه با آرژانتین ارائه کرد که 21 امتیاز و 16 ریباند به دست آورد.

اولین بازی بلند قدترین ورزشکار تاریخ ورزش ایران ، مقابل تیم فونیکس و یاران شکیل اونیل بود و وی در این دیدار توانست هر دو پرتاپ آزاد خود را به امتیاز تبدیل کند تا نامش در کتاب تاریخ NBA ثبت شود.

کد خبر 77459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز