جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین مسابقه لیگ در سال 88 با شکست از صبا شروعی ناموفق را رقم زد.

به گزارش همشهری آنلاین، در هفته سی‌ویکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر و یک ماه بعد از تعطیلی مسابقات لیگ، شاگردان وینگادا نتوانستند از پس شاگردان فیرزو کریمی بر‌آمده و بازی را 2 بر صفر به میزبان قمی خود واگذار کردند.

در این مسابقه برابر که غیر از لحظات نخست بازی، توپ بیشتر در میانه میدان حرکت داشت، حرکت اشتباه ایوان پتروویچ منجر شد تا یک حرکت کم خطر مهاجمان صبا به پنالتی تبدیل شود که این موقعیت را محسن یوسفی در دقیقه 29 به گل نخست صبا تبدیل کرد.

ده دقیقه بعد در حالی که هیچ کدام از دو تیم چهره قالب نداشت مهدی خیری نیز در میان تراکم مدافعان پرسپولیس گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در طول بازی هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند که از دست دادند. تا در نهایت صبای قم که در طول بازی 4 موقعیت خطرناک داشت توانست از پرسپولیس تهران، که این تیم هم در جریان بازی چهار موقعیت خطرناک داشت 3 امتیاز ازشمند دریافت کند.

پرسپولیس با این باخت 49 امتیازی باقی ماند اما صبا با کسب 3 امتیاز بازی و تا قبل از دیدار مس مقابل راه‌آهن با 49 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار گرفت.

پرسپولیس همان طور که در آخرین بازی لیگ در سال 87 با باخت مقابل مقاومت سپاسی سال را به پایان برده بود سال 88 را نیز با شکست آغاز کرد تا هشتمین باخت این فصل را تجربه کند.

کد خبر 78024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز