همشهری‌آنلاین: ذوب آهن اصفهان با برد پرگل برابرملوان بندرانزلی برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک تساوی در هفته‌ی سی‌وچهارم نیاز دارد

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال با این تساوی 63 امتیازی شد و در رده دوم جدول به این امید ماند تا شاید در آخرین بازی لیگ هشتم با پیروزی در مقابل پیام مشهد و شکست احتمالی ذوب آهن در برابر فولاد اهواز قهرمان شود.

به گزارش ایسنا؛ رقابت‌ تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن برای کسب عنوان قهرمانی هشتمین دوره‌ی دوره‌ی بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران بدون مشخص شدن قطعی تیم قهرمان در حالی به پایان رسید که تیم ذوب آهن اصفهان تنها با کسب یک تساوی در هفته‌ی پایانی، قهرمان لیگ فوتبال ایران خواهد شد.

بر اساس این گزارش با توجه به تساوی تیم‌های استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی و برد 3 بر صفر ذوب آهن در اصفهان، شانس ذوب آهن برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر از آبی‌پوشان تهران شد؛ به گونه‌ای که اصفهانی‌ها تنها با کسب یک تساوی برابر فولاد خوزستان قهرمان لیگ ایران خواهند شد.

گل‌های تیم ذوب آهن را در دیدار این هفته فرشید طالبی، ایگور کاسترو و محمد سلسالی در دقایق 10، 67 و 76 به ثمر رساندند.

برای استقلال تهران در دقیقه 78 آرش برهانی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و تک‌گل تیم سایپا را نیز کاظم برجلو در دقیقه 92 وارد دروازه‌ی استقلال کرد

کد خبر 79158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز