پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال استقلال اهواز پرسپولیس تهران را در اهواز شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم استقلال اهواز عصر امروز با نتیجه دو بر یک تیم پرسپولیس تهران را شکست داد و با این پیروزی 34 امتیازی شد.
بر اساس این گزارش، گل‌های تیم استقلال اهواز را عبدالهادی خنیفر در دقیقه 72 و محمد فعال در دقیقه 92 به ثمر رساند و گل پیروزی تهران را ابراهیم توره در دقیقه 51 به ثمر رساند.

بر اساس گزارش رسیده، موقعیت‌های خطر‌ناک تیم استقلال اهواز توسط عبدالهادی خنیفر در دقایق30، 75 و 80 و مهدی دغاغله در دقایق 25 و 59 و محمد فعال در دقایق 65 و 84 به وجود آمد.

موقعیت‌های خطر‌ناک تیم پیروزی تهران توسط کریم باقری در دقیقه 40 و مازیار زارع در دقیقه 70 و ابراهیم توره در دقیقه 81 و محسن خلیلی در دقیقه 84 به وجود آمد.

تعویض‌های دو تیم در دقایق اولیه نیمه دوم با به میدان آمدن مازیار زارع به جای کریم باقری برای پیروزی و محسن حیدری برای استقلال اهواز انجام شد که مصطفی رسولی به جای میثم کاظم و مهدی دغاغله به جای مصطفی بیژنی هر دو در دقیقه 60 برای استقلال اهواز و ایوان پترویچ به جای بهادر عبدی در دقیقه 87 ‌برای پیروزی به میدان آمدند.

گفتنی است در این مسابقه مازیار زارع از تیم پیروزی در دقیقه 56 کارت زرد و در دقیقه 85 به دلیل خطا مجدد با دریافت دومین کارت زرد از میدان بازی اخراج شد و علی کریمی نیز از تیم پیروزی در دقیقه 67 به دلیل اعتراض به تصمیم داور کارت زرد دریافت کرد

کد خبر 79159

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز