گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه اعلام کرد: با شهیدان 8سال دفاع مقدس، این انقلاب تثبیت و توسعه یافت و هم‌اکنون جهانی‌شدن انقلاب اسلامی ایران در جهان آغاز شده است

به گزارش ایسنا، محمدعلی جعفری در یادواره سردار شهید حسین املاکی جانشین لشکر 16 قدس و 8هزار شهید استان گیلان، ضمن تبریک هفته وحدت و تشکر از برگزارکنندگان این یادواره و حضار و همچنین گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و 8‌سال دفاع مقدس افزود: این انقلاب توجه همه تشنگان حقیقت و محرومان و مستضعفین دنیا را به‌خود جلب کرده است و همه به‌دنبال یافتن راه‌ها و مسیرهایی هستند که شهدا و جانبازان و مردم ایران اسلامی رفتند که در واقع این مردم، امروز به‌عنوان یک ملت قهرمان در جهان شناخته شده‌اند.

وی همچنین تأکید کرد: برخی فکر می‌کنند که امروز تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران رفع شده است اما شاید تهدید گسترده نظامی دیگر نباشد اما این به این معنا نیست که تهدید برطرف شده است بلکه نوع و ماهیت تهدیدها تغییر یافته است.

جعفری  ادامه داد: دشمنان امروز به سمت برنامه‌ریزی‌هایی رفته‌اند که به خیال خام خود بتوانند مبانی انقلاب، باورهای سیاسی، دینی‌، فرهنگی و اعتقادات مردم را تغییر دهند. در واقع، امروز این موارد مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است و به قول مقام معظم رهبری، امروز دشمن به ما شبیخون فرهنگی می‌زند.

مبارزه با جنگ روانی

از سوی دیگر، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سامانه‌های جدیدی باید در عرصه مبارزه با جنگ روانی فعال شوند تا بتوان در مقابل هجمه گسترده دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران ایستاد. سید مسعود جزایری روز گذشته در نشستی خبری با حضور خبرنگاران که ایرنا خبر آن را منتشرکرد، افزود: باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن، پیام انقلاب اسلامی را به تمام واحدهای سیاسی کشور رساند.

وی با اعلام برپایی همایش عملیات روانی، مهندسی و آینده پژوهی برای بررسی هجمه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی در 20 اسفند ماه سال‌جاری ادامه داد: هدف از برپایی این همایش توجه به موضوع عملیات روانی در مسائل بنیادی، کاربردی و ایجاد تعامل، ارتباط و دستیابی به گفتمان واحد و ادبیات روشن در بین دستگاه‌های ذیربط به‌منظور هماهنگی و ارتباط میان بخشی در جنگ، عملیات، قدرت و تهدید نرم است.

جزایری خاطرنشان کرد: با برپایی این همایش امیدواریم راهکارهای مناسبی درخصوص مقابله با تهدید نرم اتخاذ شود

کد خبر 76732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز