همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن با عوامل و طرفداران داخلی خود که چهره خود را پوشانده‌اند و از قطار انقلاب پیاده شده‌اند، در کشور نفوذ می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر در قزوین، سرلشکر محمد علی جعفری دراولین همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران استان قزوین  با بیان این مطلب اظهار داشت: اگر امروز اسلام        می‌درخشد و دشمنان در مقابل آن به ذلت و خاک افتاده‌اند، به خاطر شجاعت و حماسه آفرینی شهدا، آزادگان، جانبازان و شما رزمندگان است که در جبهه‌های جنگ افتخار آفریدید.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند با شبهه آفرینی در راه انقلاب ارزش‌ها و حماسه‌های آفریده شده در دفاع مقدس و سست کردن ایمان و باورهای مردم انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری شما را در هم بشکند لذا هر روز تهدیدات دشمن حساس تر و پیچیده‌تر می‌شود و اگر غافل باشیم به اهداف خود نمی‌رسیم.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: اگر امروز مورد عزت و احترام بسیاری از ملل جهان هستیم به خاطر راهی است که انتخاب کرده‌ایم و آن راه شهیدان یعنی دفاع از انقلاب اسلامی،  ارزش‌های اسلامی و حمایت همه جانبه از جمهوری اسلامی است.

وی افزود: هدف اصلی دشمن کنترل نظام و تغییر آن است که تا کنون هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد. در زمینه تهدیدات هم ایران اسلامی راه تعالی و پیشرفت خود را طی کرده و به موفقیتهای ارزشمندی دست یافته است.

جعفری اضافه کرد: به لطف خداوند ایران اسلامی امروز قدرتمند است، قدرت آن معنوی است و به یاری خدا در شرایط کنونی می‌خواهیم با همه زورمداران و ظالمان جهان مقابله کنیم به شرط آنکه بصیرت داشته باشیم و شرایط امروز را بفهمیم و راه درست را پیدا کنیم.

وی یادآور شد: امروز انقلاب به تحمل سختی، جهاد و مبارزه غیر مسلحانه برای خنثی کردن اهداف دشمن نیازمند است و همه بسیجیان وظیفه دارند با حضور آگاهانه خود دشمن را     نا‌امید کنند.

جعفری افزود: امروز تکلیف همه ما روشن است اگر هنوز بسیجی و انقلابی هستیم اسلام و امام را دوست داریم باید ضمن حفظ آمادگی نظام بیش از گذشته هوشیار باشیم.

فرمانده کل سپاه همچنین گفت: درصحنه‌های مختلف نظارتی و عملکرد دولتمردان باید متوجه باشیم که چه کسی خدمتگزار واقعی مردم است و چه کسی می‌خواهد از قدرت سوء استفاده کنند، لذا نیازمند به تفکر، مشورت  و ارتباط با خدا هستیم تا واقعیت را تشخیص دهیم.

وی خودسازی، بصیرت و شناخت مسیر درست را وظیفه همه بسیجیان دانست.

آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین هم در این جلسه گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران و رزمندگان ایران اسلامی از قدرت عظیمی برخوردار است که جهان را به تعجب وا داشته است.

وی افزود: خدا را شاکریم که راه سعادت، استقلال و عظمت را که همان راه قرآن، ولایت فقیه و پیروی از رهبری بود به ما عطا کرد و امروز با اتکا به خداوند و داشتن ارتش، سپاه و نیروهای نظامی توانسته‌ایم نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

گفتنی است در این همایش نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار قزوین، فرمانده سپاه تهران بزرگ، ائمه جمعه، تعدادی از مدیران استانی و جمع کثیری از بسیجیان و ایثارگران و گروه های مختلف مردم حضور داشتند.

استان قزوین 33هزار و 650 آزاده و رزمنده داشته و 5900 جانبار و 3 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

کد خبر 81140

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز