ترفند جادویی آیفون به شما این امکان را می‌دهد که با گفتن یک جمله ساده، آیفون خود را در تاریکی پیدا کنید.

آیفون

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سان، یک ترفند هوشمندانه آیفون می‌تواند به شما کمک کند آن را در تاریکی پیدا کنید. اگر دائما گوشی خود را در اتاق گم می‌کنید، این ترفند به کارتان می‌آید.  سیری (دستیار مجازی آیفون) م  تواند زمانی که آیفون خود را گم کرده‌اید، به راحتی آن را پیدا کند. 

به جای اینکه همه چراغ‌ها را روشن کنید و دنبال گوشی موبایل خود همه چیز را زیر و رو کنید، از این ترفند ساده کمک بگیرید. می‌توانید به سادگی از سیری بخواهید که چراغ قوه گوشی شما را روشن کند (به زبان انگلیسی.) این کار باعث می‌شود که بتوانید گوشی خود را پیدا کنید. 

به سادگی بگویید «هی سیری، چراغ قوه من را روشن کن». قبل از انجام این کار، باید مطمئن شوید که آیفون شما به «Hey Siri» گوش می‌دهد. بنابراین از قبل تنظیمان را روشن کنید: به  Settings > Siri & Search بروید و Listen for Hey Siri و همچنین Allow Siri When Locked را فعال کنید. 

اگر با این ترفند هم نتوانستید آیفونتان را پیدا کنید، باید از روش دیگری استفاده کنید. دارندگان اپل واچ می‌توانند به منوی سریع رفته و روی نماد تلفن ضربه بزنند تا آیفون زنگ بخورد. اگر واقعا گیر کرده‌اید، سعی کنید به iCloud وارد شوید، یا از  Find My iPhoneدر دستگاه اپل دیگری استفاده کنید تا مطمئن شوید که آیفون شما واقعا همراه شماست.

نکات بیشتر درباره چراغ قوه آیفون

البته این تنها ترفند چراغ قوه آیفون نیست که بهتر است بلد باشید. تعداد زیادی هک آیفون کمتر شناخته شده وجود دارد که می‌توانید یاد بگیرید. طرفداران هری پاتر می‌توانند برای فعال کردن چراغ قوه از ورد جادویی استفاده کنند. 

برای روشن کردن چراغ قوه به سادگی بگویید «Hey Siri, Lumos» و برای خاموش کردن دوباره بگویید «Hey Siri, Nox».

بیشتر بخوانید:

همچنین، فقط با کشیدن سریع صفحه نمایش به سمت چپ و رها کردن آن، می‌توانید فورا چراغ قوه را از صفحه قفل خود غیرفعال کنید. این کار سریع چراغ قوه را خاموش می‌کند، بدون این که مجبور باشید دکمه اصلی را نگه دارید.

کد خبر 763247
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha