مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل متا رقیب اصلی اپل، نظرات خود را در مورد ویژن پرو اپل به اشتراک می‌گذارد.

زاکربرگ

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، متا رقیب اصلی اپل در بازار واقعیت مجازی است و پیشنهاد برتر خود یعنی کوئست ۳ (Quest ۳) را تنها چند روز قبل از اینکه اپل ویژن پرو (Vision Pro) را رونمایی کند، عرضه کرد. 

بنابراین، شنیدن نظر موسس و مدیر عامل متا، مارک زاکربرگ، درباره هدست واقعیت مجازی اپل با نام اپل ویژن پرو جالب است. زاکربرگ طی جلسه‌ای با کارمندان متا، درباره ویژن پرو به تفصیل صحبت کرد. او گفت که اپل «راه‌حل‌های جادویی» برای محدودیت‌های فیزیکی که تیم‌های متا تاکنون به آن نرسیده‌اند، پیدا نکرده است.

او به استفاده اپل از نمایشگرهای با وضوح بالاتر اشاره می‌کند، اما اضافه می‌کند که برای تامین انرژی، باتری و سیم وصل شده برای استفاده از آن به انرژی بیشتری نیاز دارد و قیمت آن هفت برابر بیشتر از متا کوئست ۳ است.

 زاکربرگ در مورد تفاوت در ارزش‌ها و چشم‌انداز بین هدست متا و اپل می‌گوید که دیدگاه متا اساسا اجتماعی است و چشم‌انداز متا روش‌های جدید تعامل افراد و احساس نزدیکی کردن به روش‌های جدید است. در مقابل، رویکرد اپل فردی را به تصویر می‌کشد که تنها روی کاناپه نشسته است. او در پایان گفت که ویژن پرو اپل می‌تواند چشم‌انداز آینده محاسبات باشد، اما این چیزی نیست که او برای متا می‌خواهد. 

کد خبر 766030
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha