همشهری آنلاین: غرفه جمهوری اسلامی ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری میلان ایتالیا موسوم به BIT با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شد.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، در غرفه ایران که به همت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشورمان برپا شده است، 15 دفتر مسافری از بخش خصوصی، جاذبه‌های گردشگری ایران را به علاقمندان و به ویژه مسئولان توریستی ایتالیایی معرفی می‌کنند.

رئیس یک آژانس گردشگری ایتالیا در غرفه ایران به خبرنگار صدا و سیما گفت: کشور زیبا و اعجاب انگیز ایران دارای ظرفیت‌های متفاوت و متنوعی در گردشگری است و به همین دلیل هر سال تعداد زیادی از جهانگردان ایتالیایی با مراجعه به آژانس، تعطیلات زمستانی و تابستانی خود را در ایران می‌گذرانند.

یک بازیدکننده از غرفه ایران هم گفت: من در 2 سال گذشته 4 بار به ایران سفر کردم و قصد دارم برای عید نوروز بار دیگر از ایران دیدار کنم.

در نمایشگاه گردشگریBIT که بیش از 140 کشور شرکت کرده‌اند، تعدادی از کشورها، جلوه‌هایی از فرهنگ و آداب و رسوم ملی خود را در قالب لباس‌های محلی، صنایع دستی و موسیقی محلی به بازدیدگنندگان ارائه می‌کنند.

طراحی غرفه ایران با استفاده از نمادهای تخت جمشید و دروازه ملل علاوه بر جلب توجه شبکه‌های مختلف تلویزیونی ایتالیا باعث شده است بسیاری از بازدید کنندگان در برابر غرفه کشورمان عکس یادگاری بگیرند.

کد خبر 75880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز