سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
۱ نفر

ویژه‌برنامه‌های هفته سلامت با شعار «حال خوب زندگی» از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت در محله‌های مختلف منطقه ۹ اجرا می‌شود.

ورزش سالمندان

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : شهردار منطقه۹ با بیان این خبر گفت: «هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با آگاه سازی عموم شهروندان و جامعه در خصوص مسائل و چالش‌های حوزه سلامت در جهت ترویج سبک زندگی سالم گام برداشت. به همین منظور شهرداری منطقه ۹ با شعار «حال خوب زندگی» ویژه برنامه های متنوعی را با تاکید بر فرهنگ سازی و اصلاح روش‌های نادرست زندگی در محله‌ها تدارک دیده است.»

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برپایی گذر سلامت، جشن لبخند ویژه افراد دارای معلولیت، ویژه برنامه آهنگ سلامتی در مدرسه ابتدایی عاصمی، برگزاری پویش «اهداء خون، اهدای زندگی»، جشنواره غذای سالم و تورهای زیارتی و سیاحتی اشاره کرد.

«سید محمد رحیم مرتضوی»  افزود:« همچنین در این هفته، کارگاه های آموزشی مطابق روزشمار سلامت در سراها، مساجد و مدارس منطقه۹ دایر است. پردیس سلامت نیز عنوان برنامه دیگری است که به همین مناسبت در بوستان های منتخب با استقرار میز خدمت سلامت و با هدف ارتقاء فرهنگ خودمراقبتی برگزار خواهد شد.»

 شهردار منطقه ۹ با اشاره به نقش مشارکت مردم در افزایش سلامت عمومی جامعه افزود: «همچنین زنگ تحرک و سلامت ویژه کانون سالمندان در بوستان های این منطقه در هفته سلامت طنین‌انداز خواهد شد و از فعالان، دبیران کانون ها و گروهای جهادی فعال در حوزه سلامت نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.»

کد خبر 756625

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha