دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۵ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

معاون شهردار تهران گفت: شهرداری تنها به زنان سرپرست خانوار و افرادی که در مراکز کارآفرینی شهرداری فعالیت می‌کنند وام می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوریان معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار تهران افزود: شهرداری مسئولیتی در رابطه با کارآفرینی در شهر ندارد اما با این حال در مواردی در حد توان خود کمک می‌کند.

وی که صبح امروز در سامانه ارتباطات مردمی 1888 در بین خبرنگاران صحبت می کرد اظهار داشت: با توجه به اینکه پول های کارکنان شهرداری در تعاونی اعتباری شهر در گردش است مقرر شد این موسسه درصدی سهیمه وام برای کارآفرنی در نظر بگیرد.

وی میزان این وام را بین 250 هزار تا 2 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این وام تنها مربوط به مراکز کارآفرینی و مهارت آفرینی شهرداری است.

به گفته نوریان شهرداری نمی خواهد با این وام برای جامعه توقع ایجاد کند.

وی در عین حال گفت: ارائه این وام از ابتدای آبان شروع شده و هیچ تحمیلی بر بودجه شهرداری نداریم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار همچنین به میزان تماس ها با 137 و 1888 اشاره کرد و گفت: از ابتدای تاسیس 137 تا کنون 11 هزار و 536 پیام در این سامانه ثبت شده و همچنین 286 نفر با سامانه 1888 در تماس بودند.

وی از رسیدگی به 77.5 درصد پیام ها توسط این معاونت خبر داد و گفت: بیشترین تماس ها در رابطه با زنان خیابانی، خیابان خواب ها، متکدیان و نحوه کمک به شهروندان نیازمند بوده است.

کد خبر 7553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز