اداره سلامت شهرداری منطقه۹ با همکاری سراهای محله، مراکز بهداشت غرب و تقی‌نیا، ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را در سراها، مساجد و مدارس قطعه نهم پایتخت برگزار کرد.

نیکنام

به گزارش همشهری آنلاین، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: «به مناسبت ماه مبارک رمضان، اداره سلامت نسبت به برگزاری برنامه هایی شامل؛ کارگاه های آموزشی با موضوعات تغذیه سالم در ماه رمضان، سلامت معنوی و روزه‌داری، آموزش نماز و مراسم شب قدر، روزه‌داری در افراد دیابتی ویژه اعضای کانون های سلامت و کودکان و نمازگزاران در مساجد، برپایی سفره افطاری ویژه کودکان اعضای کانون مادرانه، توزیع بسته افطاری ساده، برپایی میز خدمت سلامت و برپایی غرفه سلامت در روز جهانی قدس اقدام کرد.»

«علیرضا فروزنده» هدف از اجرای این برنامه‌ها را ارتقای سلامت جسمی و روحی، آگاهی آموزه های دینی و مذهبی کودکان و افزایش آگاهی در رابطه با تغذیه سالم در ماه رمضان ویژه اعضای کانون ها و شهروندان عنوان کرد.

کد خبر 754787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha