همشهری آنلاین: رئیس جمهور، سمیر القنطار را نشانه مظلومیت انسانیت، اخلاق و خداپرستی دانست و گفت:

 به فضل الهی مقاومت امروز، فردای روشنی را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد در دیدار سمیر القنطار با بیان اینکه شرایط جهان و منطقه در مقایسه با 30 سال گذشته تغییرات زیادی یافته است، تصریح کرد: امروز پرده از چهره کریه فاسدان عالم کنار رفته و ملت ها بیدار، دل‌ها ایمانی و اندیشه‌ها شکوفا شده و از طرف دیگر دوران افول و اضمحلال قدرت‌های فاسد فرا رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دیگر منطقی جز کشتار ندارد گفت: آنها امروز خودشان هم می‌دانند که دیگر هیچ آبرویی در بین ملت‌های عالم ندارند و تکاپوی شان برای این است که چند صباحی موجودیت خود را حفظ کنند امروز حامیان رژیم صهیونیستی نیز می‌دانند که این رژیم رفتنی است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، ملت، مقاومت و حزب الله لبنان را چلچراغی در آسمان منطقه توصیف کرد که در حال نورافشانی است و اظهار داشت: امروز سید حسن نصرالله موجب افتخار همه آزادیخواهان و مومنان در منطقه وجهان است.

آقای احمدی نژاد ایمان به خدا، توسل به اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) و ایستادگی را تنها راه نجات و رهایی دانست و خاطر نشان کرد: تداوم این راه تنها راه کمال و نجات است و دشمنان نیز از این می‌ترسند چرا که اگر مقاومت در منطقه در اختیار دسته جات و گروه ها بود تا امروز یا وابسته و یا سرکوب شده بود.

سمیر القنطار نیز در این دیدار با اظهار خوشحالی از حضور در ایران و دیدار با مسوولان کشورمان اظهار داشت: زمانی که مواضع و ایستادگی شما را در موضوعات مختلف مشاهده می‌کنیم عزم ما در مقاومت و انجام وظیفه دوچندان می‌شود.

وی افزود‌: پس از 30 سال اسارت معتقدم که راه ونقش ما همچنان باید ادامه پیدا کند، شهادت یا پیروزی چیزی است که خداوند برایمان در این راه قرار داده است.

کد خبر 75007

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز