مدیران فرهنگی منطقه، در ویژه برنامه «مادران چشم به راه»، همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) از مادر شهید جاویدالاثر «حمید رضا شفیعی» در جوار مزار شهدای گمنام بوستان بهمن تجلیل می‌کنند.

نیکنام

به گزارش همشهری آنلاین؛ در این برنامه که از ساعت ١٢ تا ١٤ شنبه سیزدهم اسفند ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) در مزار مطهر شهدای گمنام بوستان بهمن برگزار می‌شود، مدیران فرهنگی هنری منطقه ١٦ و فرهنگسرای بهمن در کنار شماری از دانش‌آموزان مدرسه مطهره شاهد و خانواده معظم شهدا از مادر مکرمه‌ نوجوان شهید جاوید الاثر «حمیدرضا شفیعی» تجلیل می‌کنند.

ویژه برنامه فراگیر «مادران چشم به راه» با عنوان «ما همه اکبر لیلا زادیم» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ١٦ و مشارکت نهادهای مردمی این منطقه؛ به‌منظور تکریم و بزرگداشت مقام مادران شهدای گمنام، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و همچنین تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از الگوهای دینی و انقلابی برگزار می‌شود.

شهید والامقام «حمید رضا شفیعی» ٢١ خردادماه ۱۳۴۸، در تهران چشم به جهان گشود. تا مقطع تحصیلی چهارم متوسطه درس خواند و سپس با عنوان رزمنده‌ آر پی جی زن بسیجی در جبهه‌های نبرد حضور داشت تا اینکه در هجدهم فروردین ماه ۱۳۶۶، در سن ١٨‌سالگی در عملیات کربلای ٨ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل شد و از پیکر مطهر این شهید نوجوان جاویدالاثر تاکنون اثری بدست نیامده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این ویژه برنامه می‌توانند به نشانی : بزرگراه نواب جنوب، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده یا با شماره تلفن : ۵۵٣١٠٩٤٨ تماس بگیرند.

تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر «حمیدرضا شفیعی» |  ویژه‌برنامه مادران چشم‌به‌راه در بوستان بهمن
‌

کد خبر 745823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha