همشهری آنلاین: اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت قانونی حماس در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از کمک‌ها و مساعدت‌های فراوان ملت ایران در سایه رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قدردانی و تصریح کرد: سخنان و مواضع شما قبل از تجاوز اخیر به غزه و همچنین در اثنای روزهای سخت جنگ، روح عزت، آزادی و کرامت را منتشر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن پیام اسماعیل هنیه به این شرح است:

باسمه تعالی

آیت الله العظمی علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

این برای من شرفی است که به اسم خودم و ملت فلسطین و به اسم غزه مجروح و پیروزمند بر ظالمین و به بهترین آیات، شکر و تقدیر خودم را به خاطر مواضع اسلامی و شرافتمندانه و شجاع شما که از روح رهبری اسلامی ایران و ملت مسلمان ایران قهرمان سرچشمه می‌گیرد تقدیم نمایم.

سخنان و مواضع شما قبل از تجاوز اخیر به غزه و همچنین در اثنای روزهای سخت جنگ روح عزت، آزادی و کرامت را منتشر ساخت.

سفارشات شما، مقاومین (مجاهدین) را در به دست آوردن روح ایستادگی و ثبات قدم مقاومت، در برابر اشغالگران و ایستادگی در برابر تجاوزات آنان یاری رساند.

ایران در سایه توجهات مسئولانه شما، به حق در تمامی عرصه‌های ممکن به ویژه در نشست دوحه فعالانه ایفای نقش نمود، به گونه ای که ملت دست خالی ما را پیروز گردانده و افق های جدیدی را به خانه هر فلسطینی وارد کرد.

اهدای مساعدت ها و کمک های مختلف از سوی شما موجب ایستادگی و تقویت پایداری ملت ما شد و آنان را در مسیر پیروزی یاری رساند.

به حقیقت نبرد غزه دومین پیروزی پس از پیروزی مقاومت اسلامی در تموز 2006 در جنوب لبنان است.

خداوند به شما خیر و برکت اسلام و مسلمین را عطا فرماید.

به درستی که سفارشات و توجهات شما به ایران و جهان اسلام روح ثبات، قدرت، عزت و کرامت را بازگردانده است و جهان و نیز ناآگاهان را نسبت به ضرورت تعامل محترمانه با انتخاب دموکراتیک ملت فلسطین متوجه و بیدار نموده، ضمن تقویت مقاومت و پایداری حکومت به آنان امید به آینده را بخشیده است.

ملت ایران در سایه رهبری شما کمک‌ها و مساعدت های زیادی را بذل نمود.

تلاش‌های بزرگی که به آنها افتخار می کنیم و به خاطر آنها از شما سپاسگزاریم، و هم اکنون نیز ملت شما در فلسطین و به ویژه در غزه علاوه بر استمرار تلاش های سیاسی و غیرسیاسی به کمک‌های مردمی برای بهبود و ترمیم آثار تجاوز، بازسازی و کاهش       هزینه‌هایی که دیگران به وجود آورده‌اند، نیاز مبرم دارد.

جناب رهبر، ملت فلسطین به آزادی کامل و عزتمندانه بدون اشغالگری و محاصره نیازمند است تا راه توانمندی و عزت و شوکت را ادامه دهد و این امر اولا به فضل و توفیق خداوند و سپس با حمایت کریمانه جنابعالی و پشتیبانی ایران اسلامی و رویارویی با حکومت ظالم آمریکا، و صهیونیسم جنایتکار تحقق خواهد یافت.

در پایان تشکر و قدردانی اینجانب و ملت فلسطین را پذیرا باشید.

برادر شما اسماعیل هنیه

نخست وزیر

کد خبر 74358

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز