شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در هفته بیست و چهارم مسابقات لیک برتر با شکست استقلال اهواز جایگاه خود را در صدر جدول تحکیم بخشید.

در ادامه مسابقات هفته بیست‌‏وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 13:30شنبه (12بهمن) تیم استقلال اهواز در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف هم نام تهرانی خود رفت که در پایان و در برابر استقلال تهران تن به شکست سه بر صفر داد.

در همان دقیقه اول دیدار، بازی تهاجمی تیم مهمان باعث شد تیم استقلال تهران توسط سیاوش اکبرپور به گل برسد. بعد از این گل روند بازی همچنان متعادل با حملات دو تیم پیگیری می‌‏شد که در دقیقه 32 مسابقه در پی ارسال خسرو حیدری از جناح راست و ضربه اکبرپور توپ در موقعیتی مناسب به علیرضا عباسفر رسید تا این بازیکن گل دوم خود را با یک شوت سنگین و دقیق به ثمر برساند. تیم استقلال اهواز در دقیقه پایانی نیمه اول مسابقه صاحب یک پنالتی شد که طالب‌‏لو توپ حسینی ماهینی را مهار کرد تا تیم استقلال تهران همان با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود.

از اتفاقات مهم نیمه اول می‌‏توان به تعویض هاشم بیگ‌‏زاده هافبک تیم استقلال تهران اشاره کرد در دقیقه 30 به دلیل مصدومیت جای خود را به مهدی امیرآبادی داد. با آغاز نیمه دوم هر دو تیم بازی نسبتاً‌ پایاپای و متعادلی را ارائه کردند. اما تا دقایق آخر مسابقه شاهد به ثمر رسیدن گلی نبودیم تا اینکه آرش برهانی مهاجم ملی پوش تیم استقلال تهران چهار دقیقه پس از ورود خود به زمین در پی حرکت زیبایی مجتبی جباری که بعد از مدت‌‏ها در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته گل سوم تیمش را به ثمر رساند. این گل در دقیقه 84 به ثمر رسید.

تیم استقلال تهران با کسب این پیروزی امتیازات خود را به 49 رساند تا همچنان مدعی اول قهرمانی باشد.

کد خبر 74324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز