سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فقط به گرفتن 3 امتیاز از تیم الجزیره فکر می‌کنیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، امیر قلعه نویی در نشست رسانه‌ای سرمربیان دو تیم فوتبال استقلال تهران و الجزیره امارات در هتل استقلال تهران افزود: الجزیره تیم قابل احترامی است و از نظرکلاس بازی و بازیکن با سایر تیم‌های اماراتی تفاوت دارد.

وی گفت: الجزیره با برنامه‌ فوتبال بازی می‌کند اما معتقدم آنان نیزمانند ما بدشانس بودند و در بازی نخست موفق نشدند.

قلعه نویی افزود: فیلم‌های بازی تیم فوتبال الجزیره را آنالیز کردیم و با توجه به باخت بازی قبل که البته اشتباهات داوری هم در آن بی‌تاثیر نبود، قصد داریم تا از این بازی خانگی نهایت استفاده را ببریم.

قلعه‌نویی، بازیکنانش را به سبب بازی گذشته مقابل الاتحاد ستایش و خاطرنشان کرد: معتقدم استقلال یکی از با برنامه‌ترین دیدارهایش را مقابل الاتحاد انجام داد البته استقلال در این بازی که میزبان الجزیره است، تلاش می‌کند تا برخلاف تیم الاتحاد از شرایط میزبانی به صورت جوانمردانه استفاده کند و نه به گونه‌ای که بخواهد جو ورزشگاه داور را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم با بازی هجومی سه امتیازاین دیدار خانگی را بدست آوریم درباره‌ی اظهارات سرمربی تیم الجزیره مبنی بر استفاده از فاصله میان خط هافبک و دفاع استقلال نیز گفت: بسیار خوشحالم که یک مربی حرفه‌ای فیلم بازی ما با الاتحاد را آنالیز کرده و همان مشکلی که من درآن بازی دیدم را درک کرده است.

وی افزود: صحبت‌های براگا نشان می‌دهد که تصمیم من برای آوردن شکوری به میدان صحیح بود و من نیزهمین فضا را دیدم که آن تعویض را انجام دادم و می‌بینیم که یک مربی حرفه‌ای این تعویض من را تایید کرد.

قلعه‌نویی ادامه داد: در هر صورت تیم استقلال از هافبک‌های دفاعی خوبی چون حسین کاظمی برخوردار است که هر چند در یکی، دو بازی اخیر کمی افت کرده اما، بازیکنی است که به خوبی فضاهای خالی را پوشش می‌دهد و در بازی مقابل ذوب آهن نیز با توجه به اینکه استقلال تهاجمی بازی می‌کرد، کاظمی به خوبی فضاهای خالی را پوشش می‌داد.

کد خبر 77435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز