چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران در هفته بیست و پنجم مسابقات لیک برتر در یک بازی تماشایی موفق شد با نتیجه 5 بر یک از سد تیم راه آهن بگذرد.

آبی پوشان تهران در شرایطی این مسابقه را با گل‌های فراوان به سود خود به پایان رساندند که تیم را‌ه‌آهن نیز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و همین موضوع بر ارزش برد استقلال افزود. آبی پوشان تهران با این برد شیرین و قاطع خود را برای برگزاری داربی بزرگ تهران در هفته آتی آماده می‌کنند.

در بازی چهارشنبه (16 بهمن) که در ورزشگاه آزادی انجام شد ابتدا حسین کاظمی در دقیقه 11 برای استقلال گلزنی کرد. در ادامه و در دقیقه 21 مجتبی زارع با اشتباه وحید طالب لو گل تساوی راه آهن را به ثمر رساند.

اشتباه حسین آشنا دروازه‌بان راه آهن باعث شد تا استقلال در دقیقه 32 صاحب ضربه پنالتی شود. آشنا ضربه برهانی را ابتدا مهار کرد، اما برهانی در برگشت توپ را به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم آبی پوشان با بازی هجومی خود 3 گل دیگر به ثمر رساندند. رضا جباری در دقیقه 50 توانست دروازه آشنا را باز کند. در دقیقه 56 سیاوش اکبرپور گل چهارم را به ثمر رساند. در دقیقه 88 آرش برهانی گل دوم خود و گل پنجم استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان 5 بر یک راه آن را شکست دهند.

استقلال به این پیروزی پرگل با 52 امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشید.

قضاوت این مسابقه را یالله دلله جهانبازی بر عهده داشت. وی از راه آهن به زارع، تارتار، انتظاری و حقی و از استقلال به سیاوش اکبرپور و جانواریو کارت زرد نشان داد. مجتبی زارع از تیم راه آهن به دلیل دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 62 اخراج شد.

کد خبر 74657

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز