جمعه ۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال تهران در یک بازی پر هیجان با پیروزی برابر صبای قم فاصله‌اش را با تیم‌های مدعی قهرمانی در صدر جدول بیشتر کرد.

 آخرین دیدار هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور جمعه 4 بهمن با حضور بیش از 60 هزار تماشاگر و به قضاوت احمد صالحی بین دوتیم استقلال تهران و صبای قم در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دادند.

در این دیدار استقلال در نیمه اول و در دقیقه 38 توسط علیرضا عباسفرد به گل برتری دست یافت و در شروع نیمه دوم (دقیقه 46) توسط فرهاد مجیدی به گل دوم رسید. صبای قم نیز که برای رسیدن به گل تلاش زیادی از خود نشان داد در دقیقه 81 توسط مصطفی حقی پور به یک گل دست یافت اما در نهایت نتوانست بازی را مساوی کند.

شاگردان امیر قلعه نویی در روزی که به این پیروزی با ارزش دست یافتند، اصلی‌ترین رقیب خود یعنی ذوب آهن را در اصفهان شکست خورده دیدند تا به لطف این سه امتیاز فاصله شان را با تیم‌های دیگر در صدر جدول بیشتر کنند. ذوب آهن در این روز با نتیجه 3 بر صفر از ابومسلم خراسان شکست خورد.

استقلال با این پیروزی 46 امتیازی شد و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به ذوب آهن - تیم دوم جدول رده بندی - به تنهایی در صدر قرار گرفت.

در سایر دیدارهای روز جمعه پاس همدان 4 بر یک از سد پیام خراسان گذشت. فجر سپاسی توانست در اهواز با نتیجه یک بر صفر از سد استقلال اهواز بگذرد. برق شیراز در تداوم شکست‌های اخیرش با نتیجه 3 بر یک  از فولاد خوزستان شکست خورد و پیکان نیز در زمین خود بازی را با نتیجه یک بر صفر به راه‌آهن واگذار کرد.

کد خبر 73689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز