همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه استقلال گفت تساوی این تیم با پرسپولیس مانند شکست بوده است.

به گزارش ایرنا امیررضا واعظ آشتیانی روز شنبه 26 بهمن اظهار کرد: البته عدم رضایت از نتیجه بازی به این معنا نیست که از عملکرد آبی پوشان رضایت ندارم بلکه بازیکنان استقلال با تمام توان و تلاش در این بازی ظاهر شده و با ادامه روند رو به رشد خود، نشان دادند که از بازیکنان پرسپولیس برتر هستند.

آشتیانی با تاکید بر اینکه بازیکنان پرسپولیس بسیار خوش شانس بودند که بازی را نباختند، تصریح کرد: پرسپولیس ها تنها روی اشتباه سهوی یکی از بازیکنان ما آن هم در واپسین دقایق به گل رسیدند و بدون شک اگر 20 دقیقه وقت اضافه هم به بازیکنان پرسپولیس داده می‌شد آنها نمی‌توانستند دروازه ما را باز کنند. از این بابت آنها بسیار خوش شانس بودند.
مدیرعامل استقلال، ادامه داد: کادر فنی تیم به گونه‌ای برای این دیدار حساس برنامه‌ریزی کرده بود که باز کردن دروازه برای پرسپولیسی‌ها غیر ممکن بود. استقلالی‌ها به خوبی به وظایف خود عمل کرده و تنها مشکل آْنها این بود که چند موقعیت دیگر خود را به گل تبدیل نکردند.

واعظ آشتیانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر شانس قهرمانی استقلال یادآور شد: استقلال با روند رو به رشدی که در هفته های اخیر داشته بدون شک هنوز هم شانس اول قهرمانی است. توقف دیگر رقیبان استقلال در بازی‌های این هفته نیز بهترین فرصت را در اختیارمان قرار داده است تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

وی درخصوص اهدا پاداش به استقلالی ها بعد از این تساوی اظهار داشت: برای این منظور تدابیری اندیشیده‌ایم و در روزهای آینده به بازیکنان پاداش خواهیم داد.

واعظ آشتیانی در پایان در رابطه با شکایت فیروز کریمی از استقلال گفت: با توجه به مدارکی که در دست داریم نه تنها 40 میلیون به کریمی بدهکار نیستیم بلکه از این مربی 30 میلیون تومان هم طلبکار می‌شویم و در صورت اثبات، بدون شک پیگیر چنین موضوعی می‌شویم و این مبلغ را دریافت می‌کنیم.

کد خبر 75282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز